    From: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: PCB w Chinach (lub gdzie indziej)
    Date: Tue, 23 May 2023 13:50:47 -0400

    On 5/23/23 13:19, heby wrote:

    > To jest *dokładnie* rozdzielenie o jakim mówię.
    >
    > To dwa osobne narzędzia, połączone plikiem.
    >
    > Schowane za jednym przyciskiem. Który trzeba pacać, w sensie pamiętać o
    > tym.

    A mi się to podoba. W projektach czysto hobbystycznych. Nie chcę żeby
    projekt płytki mi się rozjechał tylko dlatego że bezmyślnie zmieniłem
    coś na schemacie. Wolę mieć kontrolę nad procesem.
    I zdarzyło mi się kilka razy odrzucić zmiany które wprowadziłem, bo po
    zobaczeniu pełnej listy stwierdziłem ze nie chcę ich robić.

    Jacek