    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: PCIe->NVMe, ale z biosem.
    Date: Thu, 19 Nov 2020 15:03:12 +0100

    > W jakim sensie, żeby z tego bootować? Bootowania akurat nie sprawdzałem,

    Temat dotyczu bootowania - więc tak. Ale ja tu nie o tym piszę (verte)

    > ale odpalałem różne tego typu kontrolery (starszej daty), głównie SAS
    > LSI, ale też P410, wszystkie na cywilnych płytach, wsadzone w slot
    > grafiki i chodzą bez problemu. Bios kontrolera zgłasza się normalnie
    > przy starcie.

    Problem w tym, że na PERC albo w niektórych wynalazkach HP było, że BIOS
    karty się zgłaszał, ale komp nie przechodził POST, zawieszał się na
    twardo lub zgłaszał błąd. Czasem w ogóle nawet nie wstawał do BIOS.
    Nie wiem, jaka przyczyna, może jakiś konflikt adresów.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam