  • Data: 2009-03-14 08:50:49
    Temat: Re: Panele słoneczne
    Od: "KILu" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Frybyśu wrote:
    > Teraz tylko powiedzcie jak przeliczyć te Ampery na Waty

    Nie da sie.

    > Czasem komórka pisza pobiera tyle a tyle mAh

    W mAh podaje sie pojemnosc akumulatora...

    > albo panel kieszonkowy daje 1200mAh (czyli tyle ile jedna bateria)

    1200mAh moze miec siedzacy w nim akumulator. I ta pojemnosc dotyczy
    okreslonego napiecia. Jeden paluszek AA ma 2500mAh, dwa paluszki maja...
    tez 2500mAh (przy 2,4V) albo (upraszczajac) 5000mAh przy 1,2V - zalezy,
    jak je polaczysz.

    > Do listy musze dorzucic CB-Radio.

    Krotko - zapomnij o zasilaniu tego wszystkiego sloncem. Chyba, ze masz
    ogromny budzet do stracenia.

    k,

    PS. Tak, chwilowo nie mam co robic. ;)