-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Adam <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Platforma do przewozu rowerów na haku - trzy pytania
Date: Thu, 19 Jan 2017 22:18:49 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 28
Message-ID: <o5rafu$3a0$1@usenet.news.interia.pl>
References: <58811d89$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
<o5r7ra$uvt$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1484860734 3392 83.15.205.22 (19 Jan 2017 21:18:54
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Jan 2017 21:18:54 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.6.0
In-Reply-To: <o5r7ra$uvt$1@dont-email.me>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2597677
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-01-19 o 21:35, ToMasz pisze:
> (...)
> Co jeszcze.... łańcuchy sie syfią. przynajmniej jak się przejedzie ze
> śląska nad bałtyk - masakra, łańcuchy są uperdzielone w piachu.
> PAkowanie rowerów jest czasochłonne. zawsze pedał pierwszego wejdzie w
> zębatkędrugiego, pedał drugiego... i tak dalej. trzeba sobie wypacować
Ja akurat mam podobny uchwyt, tyle, że na koło zapasowe: klasyczna
terenówka.
Rowery zapinam naprzemiennie: kierownica z prawej / z lewej / z prawej.
> pozycje, bo za chiny ludowe to nie pasuje. oczywiście naprawić sytuacje
> można jedynie w taki sposób, w którym musisz obrócić pedałami w przód,
> ale w tym juz zapiętym rowerze. no i oryginalne paski to raczej słabe
> zabezpieczenie. ja rowery zawijam dodatkowo ekspandrami. chyba nie tylko
> ja, stąd nie słyszałem aby jakieś spadły :)
Mam jeszcze ciekawe sztywne łapy ze szczęką, do chwytania ramy roweru -
pomiędzy ramą uchwytu i rowerem, i łapy rower-rower. Każdy więc rower
jest zamykany na dole (za koło) i stabilizowany u góry (łapy).
A drzwi jak potrzebuję, to otwieram razem z rowerami - ale to już wynika
z konstrukcji całej klapy - na zawiasach pionowych.
--
Pozdrawiam.
Adam
Następne wpisy z tego wątku
- 19.01.17 22:35 Yogi\(n\)
- 19.01.17 22:59 ToMasz
- 19.01.17 23:24 Yogi\(n\)
- 19.01.17 23:44 Yogi\(n\)
- 20.01.17 07:16 ddddddddddddd
- 20.01.17 08:12 ąćęłńóśźż
- 20.01.17 10:36 uciu
- 20.01.17 17:40 Cavallino
- 20.01.17 17:58 Yogi\(n\)
- 20.01.17 18:54 Cavallino
- 20.01.17 21:10 Yogi\(n\)
- 20.01.17 22:00 ToMasz
- 20.01.17 22:20 Cavallino
- 20.01.17 23:34 Yogi\(n\)
- 21.01.17 18:54 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław