  • Data: 2022-08-16 17:46:59
    Temat: Re: Połączenie modemów przez VoIP
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Moze w AT&T xon/xoff jest "normalny" :-)

    No wiesz, pierwsze modemy nie robiły żadnego buforowania, ale xon/xoff
    (^Q/^S i/lub scroll lock) służyły tam do wznowienia i zatrzymania
    przewijania ekranu - a wcześniej drukowania. Więc to _był_ normalny
    mechanizm. BTW ten mechanizm cały czas jest obecny np. w xtermie.

    > Bo IMO - sam RS-232 nie ma nic do sterowania przeplywem.
    > Tzn nic przewidzianego.

    Oczywiście że RS-232 ma przewidziane "coś" do sterowania przepływem.
    Nawet wersja z 1960 roku (2.1.6 Clear-to-Send Circuit).
    Inną sprawą jest to, że wtedy to było używane z łączami half-duplex.
    --
    Krzysztof Hałasa