  • Data: 2022-08-12 23:11:58
    Temat: Re: Połączenie modemów przez VoIP
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > W ms liczone, o ile pamietam.
    > Satelita w 4 strony bedzie mial blisko pol sekundy.

    Answer tone to są ms, owszem. Np. setki ms.
    Praktyka: działało.
    Teoria: być może opóźnienia nie miały znaczenie - w końcu answer tone
    dochodził do "dzwoniącego" modemu, co z tego, że po jakimś czasie? Modem
    go w końcu wykrywał i po problemie.

    Dodam, że przy tego typu opóźnieniach działały także takie rzeczy jak
    MNP2-5, V.42 i V.42bis.

    Może po prostu ktoś to prawidłowo zaprojektował? :-)

    > W 300 nie ma, w wysokich jest.
    > A kolega nie podal predkosci.

    Coś tam podał chyba, 300 i 1200 bps?

    > Od Atari?

    Nie, raczej taki niezależny od komputera, z V.24 itd.

    Wciąż znacznie więcej niż 20 ms.
    --
    Krzysztof Hałasa