  • Data: 2020-08-01 18:53:55
    Temat: Re: Postp w bateriach.
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-08-01 o 18:13, Cavallino pisze:

    > I dlatego pociągu nie doganiają, on im coraz bardziej ucieka.
    > Choć VW chciał robić więcej, ale po prostu nie potrafi.

    Po co gonić pociąg jadący ślepym torem?

    > Weszło i nie są.
    > Tesla bije na głowę cały niemiecki przemysł motoryzacyjny, a będzie
    > jeszcze bardziej jak zacznie działać ich niemiecka fabryka.

    Na razie to jest nowinka.
    Jak to zacznie być biznes, to Niemcy już coś wymyślą,
    żeby na tym zarabiać.

    > Tak sobie tłumacz....
    > Tylko dlaczego nie ma go wśród elektryków?

    Sezon na nowinki.

    > W czerwcu elektryki stanowiły ponad 16% sprzedanych w Europie aut -
    > wiesz jaki to jest wzrost rok do roku?
    >
    > Oczywiście można też nałożyć worek na łeb i udawać że nic się nie dzieje
    > i nic nie widzisz....
    > Metoda strusia.

    Barwne porównanie, ale nie rozumiem co jest takiego niezwykłego w tym,
    że kilka procent transportu bliskiego zasięgu zostanie zelektryfikowane?
    Do tego z wielkim bólem w infrastrukturze.
    Jakiś tam udział w rynku się pojawi, bo jest dorobiona ideologia,
    że to jest eko (choć globalnie nie jest) - ale jest lokalnie eko
    i na tym się zbuduje jakiś procent rynku: to o czym myślicie -
    czyli drugie auto w rodzinie albo tylko do jazd miejskich.
    Jak cena pozwoli na zakup przez ten procent rynku.
    Na razie te kilkanaście procent rynku nie wiadomo czy to graniczne
    i ile jeszcze można wepchnąć (pewnie dla tych co tylko do pracy i spowrotem)
    ale szybko się nasyci, bo cena nie zachęca.

    Moim zadaniem za 10-20 lat niewiele się zmieni.