  • Data: 2020-08-01 18:13:05
    Temat: Re: Postp w bateriach.
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01-08-2020 o 17:30, cef pisze:

    > Robią tylko minimum,

    I dlatego pociągu nie doganiają, on im coraz bardziej ucieka.
    Choć VW chciał robić więcej, ale po prostu nie potrafi.

    > Jak coś wejdzie trwale do użytku, to uwierz mi, że Niemcy
    > będa prekursorem.

    Weszło i nie są.
    Tesla bije na głowę cały niemiecki przemysł motoryzacyjny, a będzie
    jeszcze bardziej jak zacznie działać ich niemiecka fabryka.

    > Chwilowo trudno mówić o trendach, bo jest jeszcze
    > regres pandemiczny.

    Tak sobie tłumacz....
    Tylko dlaczego nie ma go wśród elektryków?

    W czerwcu elektryki stanowiły ponad 16% sprzedanych w Europie aut -
    wiesz jaki to jest wzrost rok do roku?

    Oczywiście można też nałożyć worek na łeb i udawać że nic się nie dzieje
    i nic nie widzisz....
    Metoda strusia.