-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!usenet.goja.nl.eu.org!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highw
inds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.n
eostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
l
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Powoli idzie w dobra strone!
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <rm9b2c$e5b$1$horizn@news.chmurka.net>
<5626586638$20201015133943@squadack.com>
<rm9ea8$glp$1$horizn@news.chmurka.net>
<6664893787$20201015161328@squadack.com>
<rmajc6$a2q$1$opajak@news.chmurka.net>
<13l3yswn2moyd$.199b6q7s5589y$.dlg@40tude.net>
Date: Sat, 17 Oct 2020 17:14:23 +0200
Message-ID: <1nhw5p07n6st6$.dlg@myjk.org>
Lines: 18
NNTP-Posting-Host: 83.6.115.76
X-Trace: 1602947662 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 593 83.6.115.76:51129
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1739
X-Received-Body-CRC: 967571600
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2686332
[ ukryj nagłówki ]Fri, 16 Oct 2020 09:20:55 +0200, Jacek Maciejewski
> A poza tym, sprawność elektrolizy współcześnie
> przekracza 60%
Ale na sprawność składa się nie tylko sama elektroliza. Trzeba mieć wysoko
oczyszczoną wodę, trzeba wodór zmagazynować, trzeba go przetransportować do
stacji, a w końcu przetworzyć na energię. Ostatecznie sprawność auta
napędzanego wodorem to jest żal na kółkach, szczególnie jak to zestawić z
ceną samochodów z ogniwem paliwowym na wodór. Dlatego jeszcze długo FCEV
nie zagości pod strzechami, i wodór przez lata będzie napędzać transport
gabarytowy (tiroloty i autobusy, może kolej i statki) -- czyli wszędzie tam
gdzie dystrybucja rozproszona nie będzie konieczna. Reszcie z powodzeniem
wystarczą BEV.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 17.10.20 17:27 Jacek Maciejewski
- 17.10.20 17:41 Myjk
- 17.10.20 17:42 Zenek Kapelinder
- 17.10.20 17:56 Jacek Maciejewski
- 17.10.20 19:47 Pawel \"O'Pajak\
- 17.10.20 20:04 Jacek Maciejewski
- 17.10.20 20:29 Poldek
- 17.10.20 23:04 Zenek Kapelinder
- 18.10.20 08:11 Cavallino
- 18.10.20 08:46 Jacek Maciejewski
- 24.10.20 02:07 kk
- 24.10.20 02:28 kk
- 24.10.20 11:40 Poldek
- 24.10.20 12:04 Jacek Maciejewski
- 24.10.20 22:23 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-04-28 wymiana przewodu od licznika do mieszkania
- 2024-04-28 Lustra w maszynie ASML
- 2024-04-28 Elektryk przytarł podłogę
- 2024-04-27 Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- 2024-04-27 Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- 2024-04-27 Warszawa => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Senior Account Manager (on-site) <=
- 2024-04-27 Wrocław => Dyrektor Sprzedaży (branża usług/produktów IT) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Sales Representative for Outsourcing Services <=
- 2024-04-27 Chrzanów => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-04-27 Ja pierdolę...
- 2024-04-27 Ryby i kawitacja
- 2024-04-27 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-04-27 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-04-27 Bażanowice => Inżynier Industrializacji - Elektronik <=