eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPowoli idzie w dobra strone! › Re: Powoli idzie w dobra strone!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!usenet.goja.nl.eu.org!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highw
    inds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.n
    eostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
    l
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Powoli idzie w dobra strone!
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <rm9b2c$e5b$1$horizn@news.chmurka.net>
    <5626586638$20201015133943@squadack.com>
    <rm9ea8$glp$1$horizn@news.chmurka.net>
    <6664893787$20201015161328@squadack.com>
    <rmajc6$a2q$1$opajak@news.chmurka.net>
    <13l3yswn2moyd$.199b6q7s5589y$.dlg@40tude.net>
    Date: Sat, 17 Oct 2020 17:14:23 +0200
    Message-ID: <1nhw5p07n6st6$.dlg@myjk.org>
    Lines: 18
    NNTP-Posting-Host: 83.6.115.76
    X-Trace: 1602947662 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 593 83.6.115.76:51129
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1739
    X-Received-Body-CRC: 967571600
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2686332
    [ ukryj nagłówki ]

    Fri, 16 Oct 2020 09:20:55 +0200, Jacek Maciejewski

    > A poza tym, sprawność elektrolizy współcześnie
    > przekracza 60%

    Ale na sprawność składa się nie tylko sama elektroliza. Trzeba mieć wysoko
    oczyszczoną wodę, trzeba wodór zmagazynować, trzeba go przetransportować do
    stacji, a w końcu przetworzyć na energię. Ostatecznie sprawność auta
    napędzanego wodorem to jest żal na kółkach, szczególnie jak to zestawić z
    ceną samochodów z ogniwem paliwowym na wodór. Dlatego jeszcze długo FCEV
    nie zagości pod strzechami, i wodór przez lata będzie napędzać transport
    gabarytowy (tiroloty i autobusy, może kolej i statki) -- czyli wszędzie tam
    gdzie dystrybucja rozproszona nie będzie konieczna. Reszcie z powodzeniem
    wystarczą BEV.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: