  • 81. Data: 2010-03-20 16:14:28
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: szymo <s...@w...pl>

    news:hntc8q$o9e$2@news.man.bydgoszcz.pl...

    > Rozwin swoja wypowiedz.
    > Halasowac potrafi kazde auto.
    > Jezdzilem paroma dieslami i w Zafirze jest naprawde OK.

    Mówię o zafirze a 1.6 benzyna około 3500 obrotów. Uważam że dotakowy
    komentarz jest zbędny

  • 82. Data: 2010-03-20 16:16:01
    Temat: Re: Pozegnanie z klekotem
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > http://www.youtube.com/watch?v=NloXNKARXCM a to zwykle V8, zupelnie inny
    > uklad na wale:) Dlatego pewnie flat brzmi jak "raped honda" ;-)

    Dokładnie. Flat plane to tak jak dwie czwórki na raz. Warto jeszcze
    wyguglować dźwięk V8 w TVR. Te to już zupełnie dziko brzmią.

  • 83. Data: 2010-03-20 16:16:30
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: szymo <s...@w...pl>

    P_ablo pisze:
    > Użytkownik "szymo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ile ?! 1,3 ?!
    > Tyle maja wiatraki nagrzewnic w porzadnych samochodach...

    Co to według ciebie jest porządny samochód

  • 84. Data: 2010-03-20 17:18:15
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Przemek V pisze:

    > Dokładnie. Flat plane to tak jak dwie czwórki na raz. Warto jeszcze
    > wyguglować dźwięk V8 w TVR. Te to już zupełnie dziko brzmią.

    On tez maja flat plane? Bo brzmi zupelnie inaczej :)
    http://www.youtube.com/watch?v=iSEj_TN-lSo

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 85. Data: 2010-03-20 17:28:46
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    > On tez maja flat plane? Bo brzmi zupelnie inaczej :)
    > http://www.youtube.com/watch?v=iSEj_TN-lSo

    Może nie zupełnie - ja tam słyszę podobieństwo znając na żywo jak moja
    brzmi. Silnik AJP V8 własnej konstrukcji TVR jest flat plane. To co na
    youtube piszą, że to silnik z Rovera to bzdury. Starsze TVRy miały silniki
    Rovera ex-Buicka. AJP jest TVR'a i tylko w TVR'ach był montowany. Swoją
    drogą ciekawe kto ma teraz do niego prawa, oprzyrządowanie, rysunki
    techniczne itp.

  • 86. Data: 2010-03-21 00:03:37
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Co to według ciebie jest porządny samochód

    No taki ktory ma przynajmniej wiatrak w nagrzewnicy tej mocy... U mnie tyle
    maja silniczki do szyb ;)

    Wez nie rob jaj... naprawde masz "tysioncczysta" !?
    I do tego diesla ?!

    --
    Picasso

  • 87. Data: 2010-03-21 01:10:46
    Temat: Re: Po?egnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-03-21 00:03, P_ablo pisze:

    > No taki ktory ma przynajmniej wiatrak w nagrzewnicy tej mocy... U mnie tyle
    > maja silniczki do szyb ;)
    >
    > Wez nie rob jaj...

    Weź nie rób jaj i nie opowiadaj, że masz w samochodzie silnik
    wentylatora albo szyb o mocy 50 kW...
    :->

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 88. Data: 2010-03-21 07:37:44
    Od: n...@o...pl

    > Witam serdecznie.

    > Dwa dni temu dostałem nowe auto od firmy, wcześniej było to Octavia 1.9 TDI
    > najmocniejsza wersja tego silnika a obecnie dostałem 1.4 FSI.
    Szczęściarz. Gratulacje. Też tak chciałbym.

    > I powiem jedno: nigdy więcej Diesla. Nigdy!!!! Teraz czuje, że mam samochód a
    > nie traktor.
    A gdyby tak jeszcze porządny wolnossący motor...
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 89. Data: 2010-03-21 08:23:54
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Pan Piskorz pisze:

    > Jak widać powszechna wiedza Polaków o ortografii też jest nikła.
    > P.

    LOL
    O interpunkcji jak widac rowniez. :P
    Chyba frajerstwo filipka jest zarazliwe :/

    --
    Karolek

  • 90. Data: 2010-03-21 13:29:54
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości:

    > Dobrze, dziękuję, więcej pytań nie mam - na szczęście doskonale wiem
    > jak to działa, a sensownych argumentów przeciw już się nie spodziewam.
    > Ogólniki o awaryjności możesz zachować dla siebie. Jak odpowiesz na
    > zadane pytanie o problemy z CR w silnikach PSA to maże zmienię
    > zdanie o Twojej argumentacji.

    Problemy CR dot. silników PSA są podobne jak u innych...nie ma co bic piany
    i się powtarzać.

    Pozdr.

    --
    Bugatti