  • Data: 2022-09-23 07:24:29
    Temat: Re: Poziom oleju
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22.09.2022 08:56, Mirek Ptak wrote:
> [...]

    to że w starszym aucie tak jest to się zgodzę

    > Jest też druga parafia - tacy, co nie zmieniają wcale, tylko dolewki ?
    > Ja w piątek jadę na serwis - wymiana oleju po 30tyś km

    można i tak. W aucie za grosze, którym kręcę się w obrębie domu pewnie
    bym zaryzykował. W droższym aucie, czy aucie w którym chcę spokojnie
    pojechać na wakacje / do pracy - nie. A już na pewno nie robiłbym
    pierwszej wymiany po 40kkm jak niektórzy producenci zalecają. Tyle że,
    jak kupię używane, to pewnie tak będzie miało wymieniane - a nawet
    rzadziej (upływa 40kkm, zgłaszasz się do leasingodawcy, robisz kolejny
    1000 mil i jedziesz na wymianę - nikomu nie zależy żeby była jak
    najwszcześniej, bo po 3 latach bierze nowe, a to wraca do leasingodawcy
    - przynajmniej tak to tutaj wygląda)

    Lukasz