  • Data: 2021-01-05 14:00:08
    Temat: Re: Program do PCB
    Od: Napruty <N...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.01.2021 o 11:16, Adam Górski pisze:

    > Która część tego projektu nie sprawia Ci problemu ?

    Każda, oprócz lutowania. Czemu pytasz? Jeśli chcesz mnie zrugać to za
    wcześnie, jeśli pomóc to:

    > Może lepiej zastosować NUCLEO-G030 ?

    Nie ma takiego:
    https://www.st.com/en/evaluation-tools/stm32-nucleo-
    boards.html

    Coś typu Nucleo+shield:

    https://kamami.pl/59722/ka-nucleo-multisensor-shield
    -dla-stm32-nucleo-z-wyswietlaczem-i-czujnikami-mems.
    jpg

    Do ćwiczeń ok, ale ja mam swój pomysł na schemat i program, a poza tym
    co to za projekt bez dotykania lutownicy? Myślałem, że z kontekstu
    wynika, że szkoła o profilu elektronicznym, a nie np. spożywczym.