    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Przenośny, uproszczony filesystem
    Date: Tue, 6 Apr 2021 11:22:15 +0200

    2021-04-06 o 10:58 +0200, heby napisał:
    > Więc jeszcze raz: chciałbym kilka plików, któe generuje apliakcja,
    > zawszeć w jednym. W przewieństwie do pakowania a'la zip, to ma być
    > dostepne jak normalne pliki, czyli mogę do niczh coś dopisać,
    > trimować, tworzyć i kasować.

    Pewno umiesz korzystać z wyszukiwarki tak samo jak ja i już to
    widziałeś, ale jeśli nie... Być może warte przejrzenia, bo z opisu
    brzmi jak dokładnie to, czego szukasz.

    https://code.google.com/archive/p/whefs/

    "similar to conventional archives (e.g. zip files), except that this
    library provides random-access read/write support to the filesystem via
    an API similar to the conventional fopen(), fread(), fwrite() and
    friends."

    Mateusz