  • 21. Data: 2009-08-14 10:15:47
    Temat: Re: Prze?roczysty wy?wietlacz
    Od: "SRB" <s...@i...eu>

    > Choc teraz patrze na dzwony i dostrzegam postep i rozwoj krajowej
    > mysli inzynierskiej - silniki liniowe, sterowniki ..
    >
    > J.

    U mnie to już w ogóle dzwonów niema. Za to zamontowali głośniki i wszystko
    leci z playbacu. Można powiedzieć, że zrobili to samo z dzonami, co autor
    wątku chce zrobić z witrażami. Jeszcze trochę i na tacę będzie można kartom
    płacić. ;)

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2009-08-14 10:57:49
    Temat: Re: Przeźroczysty wyświetlacz
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-08-14 10:00:21 +0200, PeJot <P...@0...pl> said:

    > Da się na tym puszczać reklamy :> ???

    Naturalnie. Przecież w świątyniach zakupów tak puszczają. Choć
    powierzchnie mają z mniejszym rozmachem...

    --
    DJ

  • 23. Data: 2009-08-14 11:35:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Aug 2009 12:15:47 +0200, SRB wrote:

    >U mnie to już w ogóle dzwonów niema. Za to zamontowali głośniki i wszystko
    >leci z playbacu.

    W ogolnosci popieram, bo dzwony sensu nie maja. Ale dla ksiezy z
    bogatszych parafii i przywiazanych do tradycji sa rozwiazania laczace
    tradycje i nowoczesnosc :-)

    No i za 100 lat, jak sie ropa skonczy, bedzie mozna przywiazac sznurek
    i zadzwonic :-)

    >Można powiedzieć, że zrobili to samo z dzonami, co autor
    >wątku chce zrobić z witrażami. Jeszcze trochę i na tacę będzie można kartom
    >płacić. ;)

    Ktos bywaly w USA ? Tam nie ma tacy, czy czeki leca ? :-)

    J.

  • 24. Data: 2009-08-14 11:47:55
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    J.F. pisze:

    > Choc teraz patrze na dzwony i dostrzegam postep i rozwoj krajowej
    > mysli inzynierskiej - silniki liniowe, sterowniki ..

    W mojej parafii sterownik automatyka dzwonów produkcji czeskiej. Każdą
    niedzielę pobudka o 7:00:00, tak jak DCF nakazuje :)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 25. Data: 2009-08-14 12:48:55
    Od: Tomek <...@...z>

    PeJot pisze:

    > Da się na tym puszczać reklamy :> ???

    Reklamy jak reklamy... ale jakby się ktoś włamał i własne treści zaczął prezentować
    to by zabawnie
    było. ;) Tak jak w jednym kościele, w którym w systemie nagłośnienia słychać było
    wszystko, co było
    nadawane przez CB radio z auta stojącego na parkingu koło kościoła.

  • 26. Data: 2009-08-14 13:04:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Aug 2009 13:47:55 +0200, PeJot wrote:

    >W mojej parafii sterownik automatyka dzwonów produkcji czeskiej. Każdą
    >niedzielę pobudka o 7:00:00, tak jak DCF nakazuje :)

    Nadajnik DCF zrobic ? :-)

    J.

  • 27. Data: 2009-08-14 14:13:30
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "SRB" <s...@i...eu> napisał w wiadomości
    > wątku chce zrobić z witrażami. Jeszcze trochę i na tacę będzie można
    > kartom płacić. ;)

    A drobne "komórką" w systemie mikropłatności:. każde przejście przez drzwi
    20 zeta :-)

  • 28. Data: 2009-08-14 15:03:55
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    PcmOL schrieb:

    > To jest dobry pomysł.
    > Napisałbym skrypt wirtualnego księdza, niestety brak mi wiedzy o
    > procedurach.

    Lookup-table grzechy<->zdrowaśki. Tylko trzeba uważać, coby się ułamki
    nie porobiły.

    Waldek

  • 29. Data: 2009-08-14 21:01:55
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>

    > Witam,
    >
    > mam pytanie do osób, które przerabiały monitor LCD na projektor.
    > Czy "rozebrany" monitor (z usuniętym podświetleniem itp.) wygląda
    > jak slajd? Czy wygląda podobnie jak witraż? Czy jest odporny
    > na nagrzewanie (np. po wystawieniu na bezpośrednie naświetlanie
    > światłem słonecznym)?

    Wyglada jak slajd. Ale efekt bedzie kiepski bo technologia lcd powoduje ze tylko
    jakies 30% swiatla ma szanse przejsc przez panel. Polaryzator minimalnie 50% do
    tego raster i kolorowa folia. 30% to maks przy wyswietlaniu bialego.

    Na slonko bedzie odporny. U mnie zaczal sie dziwnie zachowywac po nagrzaniu do
    jakichs 70-80stopni.

    > Pytam o witraż, bo w lokalnym kościele planowany jest zakup witraży,
    > które mają być wstawione do okien. Okien (w tej chwili z normalnymi
    > szybami) jest ok. 200, razem 500 metrów kwadratowych. Szacowany koszt
    > samego witrażu to 1600 zł za metr kwadratowy, z ramką 2300 zł za metr
    > kwadratowy.

    I to wszystko pokryc panelami. O zesz zal mi parafian...

    > Zastanawiam się, czy w tej cenie nie dałoby się zrobić "ruchomych"
    > witraży - slajdów, w skrajnym przypadku rozbierając telewizor LCD.
    > Niestety nie znalazłem żadnych informacji o takich próbach
    > (ani gotowych przeźroczystych wyświetlaczach). Czy ktoś próbował
    > takie coś robić? Albo widział duże, przeźroczyste (i kolorowe)
    > wyświetlacze LCD odporne na światło słoneczne? Możliwość wyświetlania
    > animacji na szybach byłaby chyba ciekawsza od statycznych obrazów.

    To ja robilem projektor z rzutnika. Nadal dziala ale uzywam malo. Pomysl ciekawy
    ale moim zdaniem kiepski. Trzeba by i tak dac szyby na calosc i dopiero na to
    naklasc paneli. Samo sterowanie tym to ostra kaska by wyszla (nawet gdyby
    sterowac calymi oknami naraz) - okno - jeden kanal vga.

    Moze lepiej podumac nad jakimis rozwijanymi kolorowymi przezroczystymi roletami
    ktore albo by mialy nadruk witrazo podobny albo byly roznolorowoe aby robic
    rozne nastroje. Inne na wesela inne na pogrzeby itp.

    Rolety z folia byly by duzo tansze i bardziej niezawodne...

    A jesli mozna wiedziec: Dla kogo ten wywiad? Mam wrazenie ze nie ksiadz :)

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 30. Data: 2009-08-14 22:31:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Faktycznie, to mogłoby być cudowne.

    No nie? Proboszcz mógłby rzucać na okno na zmianę
    Matkę Boską i reklamę McDonalds! :-)