  • 11. Data: 2009-07-23 16:49:02
    Temat: Re: Radio samochodowe pamietajace ustawienia
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Jarosław Sokołowski pisze:

    > Najlepiej zasilane małym agregatem spalinowym. Tak stylowo, dla koneserów.

    Chyba jednak poprzestanę na akumulatorze żelowym :)
    Andrzej
    www.album.radom.pl

  • 12. Data: 2009-07-23 17:49:46
    Od: Rylen <r...@m...pl>

    ajt pisze:

    > Chyba jednak poprzestanę na akumulatorze żelowym :)
    Tak to bardzo dobre i rozsądne rozwiązanie.Ale musisz
    zrobić ładowarkę tak aby napięcie na aku nie przekraczało 14,4V
    Najprościej jakiś gotowy sprawdzony schemat.
    Rylen

  • 13. Data: 2009-07-24 08:34:12
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Najlepiej zasilane małym agregatem spalinowym. Tak stylowo, dla koneserów.

    są już takie obudowy!
    z akumulatorem i agregatem spalinowym
    i to bardzo niedrogie
    od 300 złotych juz mozna trafić

    gdzie? wszedzie!
    szukaj hasła "tani używany samochód"
    ;-)

    a na powaznie, zobacz co oferują radia kuchenne
    ja mam takiego soniaka w kuchni, przykrecony pod szafką
    nie ma takich wymyslnych funkcji o jakich piszesz
    ale gra pieknie i kosztowało 50 zł+koszty przesyłki

  • 14. Data: 2009-07-25 21:27:24
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    > Zapewne wielu z Was już robiło coś takiego przede mną :)
    > I tu pytanie: czy są jakieś modele pamiętające ustawienia po odłączeniu
    > zasilania?
    Fabryczne radia montowane w renault pamiętają ustawienia. Niestety wymagają
    wprowadzenia kodu.

    Dobrym rozwiązaniem jest akumulator. Mi na takim od ups-a radio samochodowe
    a raczej odtwarzacz cd chodzi kilka razy w tygodniu od ponad dwóch lat.
    Bez zasilania dodatkowego wytrzymuje 5-6 godzin - więcej nie próbowałem bo
    nie było potrzeby.

    --
    Pawełj