eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleRegulacja sprzęgła hydraulicznego › Re: Regulacja sprzęgła hydraulicznego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!newsfeed01.sul.t-online.de!
    t-online.de!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!74.125.46.134.MISMATCH!postnews.goo
    gle.com!h28g2000yqd.googlegroups.com!not-for-mail
    From: doktorski <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Regulacja sprzęgła hydraulicznego
    Date: Tue, 21 Apr 2009 06:16:46 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 24
    Message-ID: <5...@h...googlegroups.com>
    References: <c...@k...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 81.210.50.250
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1240319806 4617 127.0.0.1 (21 Apr 2009 13:16:46 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Apr 2009 13:16:46 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: h28g2000yqd.googlegroups.com; posting-host=81.210.50.250;
    posting-account=mloetgoAAAAqoGU3kZxuHh3uwBXuDgD9
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR
    1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506.30; .NET CLR
    3.0.04506.648; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR
    3.5.30729),gzip(gfe),gzip(gfe)
    X-HTTP-Via: 1.1 proxy:8765 (squid/2.6.STABLE18)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:594574
    [ ukryj nagłówki ]

    On 21 Kwi, 14:26, a...@g...com wrote:

    > W Service Manualu stoi:
    > #v+
    > adjusted to suit the operator's hand.
    > #v-
    Tyle i tylko tyle.

    > Pytanie: Jak to naprawdę jest z regulacją dźwigni sprzęgła?
    Przy poprawnie dzialajacym ukladzie dzwignia-pompa-przewod-
    wysprzeglnik-sprzeglo polozenie dzwigni nie ma znaczenia dla pracy
    sprzegla.

    >Ja to
    > tłumaczę sobie tylko tak że przy większym skoku jest pchane w układ
    > więcej płynu hamulcowego i później sprzęgło jest minimalnie wyciśnięte
    > (nie wraca wszystko?).
    A jak sprzeglo zachowuje sie przy ustawieniu klamki
    jak_najblizej_manetki?

    pzdr, dr
    FJR/525

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: