  • 351. Data: 2014-06-06 09:30:14
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    > Nie natnij się na "prawnym skręcie w prawo" :D

    No ale zjazd z ronda, jeśli nie jest to turbinowe, zawsze wiąże się ze zmianą
    pasa/kierunku jazdy. Zawsze następuje w prawo od osi jezdni obwiedni, inaczej się po
    prostu nie da ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 352. Data: 2014-06-06 09:34:34
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    > To teraz napisz, która DROGA jest drogą z pierwszeństwem dla kogoś,
    > kto zbliża się do SORO (nie mylić z rondem, bo to ortogonalne,
    > ale dla wersji z rondem też możesz napisać :))

    Już mu zadawałem podobne pytanie, ale nie był w stanie odpowiedzieć gdzie mamy
    kontunuacje ani pierwszeństwa, ani toru jazdy.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 353. Data: 2014-06-06 09:39:08
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    > Usiłując je sparafrazować, spytam: kto zabroni Sejmowi uchwalić
    > złe prawo? Że niby "niedasię"?
    > Toć, rzekłbym, wcale nie taki rzadki przypadek, nie uważasz? ;)

    No jak tak, do sprawy podchodzimy, to wszystko się da, oprócz wyjęcia otwartego
    parasola z zadka ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 354. Data: 2014-06-06 09:43:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 4 Jun 2014 12:07:36 +0200, w <fjmvi1pub4iz$.dlg@myjk.org>, Myjk
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

    > Zasłyszałeś tę "interpretację" od Gotfryda i teraz bezmyślnie powtarzasz.
    >
    > Nigdzie nie ma żadnego ograniczenia tylko do momentu WJAZDU -- a jeśli

    ROTFL :).

  • 355. Data: 2014-06-06 09:46:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 4 Jun 2014 00:02:14 +0200, w <lmlgn8$71g$1@usenet.news.interia.pl>,
    MichaelData(R) <s...@o...com> napisał(-a):

> [...]
    > pierwszeństwem (mowa o rondzie) :D...ale od samego początku gdzie podałeś linka,
    > można wyczytać, że Mitsu został "skazany" za art 25 czego tutaj absolutnie nie
    > można się doszukać. W myśl tego arta, sąd miał prawo uznać go winnym ale na samym
    > wjeździe, gdyby do kolizji doszło zaraz po A-7 czyli zajechałby drogę BMW i BMW
    > przywalił by w niego. Takiej sytuacji tutaj nie ma bo do kolizji doszło przy
    > _zjeździe_ z ronda (powtórzyć?) gdzie A-7 już nie obowiązuje a Mitsu porusza się
    > PRAWNIE prawym pasem jadąc ZA BMW cytat:

    Z tego co doczytałem z artykułu, to sąd przyjął, że do kolizji doszło przy
    wjeździe.

    A kol. Myjk nadal nie chce mi odpowiedzieć czy przy wjeździe, czy przy
    wyjeździe :P.

  • 356. Data: 2014-06-06 09:47:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 03 Jun 2014 16:54:08 +0200, w
    <6...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Tue, 03 Jun 2014 12:27:24 +0200, w
    > <6...@4...com>, "r...@k...pl"

    > Czyżby moje pytanie pozostało niezauważone? :)

    Może kol. Myjk odpowie? :)

  • 357. Data: 2014-06-06 10:11:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 5 Jun 2014 20:29:16 +0200, w <Pine.WNT.4.64.1406052023200.2532@quad>,
    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał(-a):

> [...]
    > spowodował kolizję z BMW, którego kierowca przecież nie oba obowiązku
    > mieć wizji, że kto inni w mocnym przekonaniu "posiadania pasa" postanowi
    > przyspieszyć.
    >
    > Do zderzenia doszło przy wyjeździe, i równie bardzo winny byłby
    > Mitsubishi, jakby 3/8 ronda (półtorej wjazdu) pokonał w ślimaczym tempie,
    > a na ostaniej ćwiartce "depnął", ładując się w BMW, którego kierowca
    > słusznie założył że zdąży.
    > Co za różnica, czy depnął po 1/8 czy 3/8 ronda?
    > A jak wjechał, to prędkość pewnie miał właśnie żółwiastą, sam fakt

    Teza możliwa, ale z tego co zrozumiałem sąd nie podziela tej tezy, za to wysnuł
    bardziej śmiałą :).

  • 358. Data: 2014-06-06 13:31:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Jun 2014, szerszen wrote:

    > No ale zjazd z ronda, jeśli nie jest to turbinowe, zawsze wiąże się ze zmianą
    pasa/kierunku jazdy.
    > Zawsze następuje w prawo od osi jezdni obwiedni, inaczej się po prostu nie da ;)

    Chodziło mi o niezapomnienie o słowach "od osi" :D

    pzdr, Gotfryd

  • 359. Data: 2014-06-06 13:48:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Jun 2014, szerszen wrote:

    > Owszem jeśłi Mitsu zaczełoby na rondzie gwałtownie przyśpieszać,
    > to się z Tobą i tym tokiem rozumowania zgodzę, ale tej kwesti
    > nie podnosił kierowca BMW.
    > On od początku uważał, że ma pierwszeństwo i że migacz załatwiał wszystko.

    No i niestety jest zgryz - wypada się z Tobą i Radkiem zgodzić.

    Co śmieszniejsze, że jeśli stan faktyczny byłby właśnie taki,
    to apelacja mogłaby nie mieć sensu, bo w razie odesłania sprawy
    do ponownego rozpatrzenia może zostać rozpatrzony pominięty
    czynnik.
    Takich "nieprawnie" lub niejasno uzasadnionych wyroków jest pewnie
    całkiem sporo, kiedy oskarżonemu lub obwinionemu "nie opłaca się"
    procesować.

    pzdr, Gotfryd

  • 360. Data: 2014-06-06 13:56:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > Już mu zadawałem podobne pytanie,

    Ale możemy sobie schować do przegródki "Myjk". Na zaś.
    Pułapka z tezy Myjka dowodzi że co najmniej jedna z tez jest nieprawdziwa
    (C-12 na tym samym słupku uchyla znaczenie "samodzielnego" A-7 *lub*
    "kółko na rondzie" jest DROGĄ), niestety nie wiadomo którą Myjk poświęci.

    pzdr, Gotfryd