eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaRuskie tranzystory mocy › Re: Ruskie tranzystory mocy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.h82-143-146-166-s
    tatic.e-wro.net.pl!not-for-mail
    From: Piotr Wyderski <p...@n...mil>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ruskie tranzystory mocy
    Date: Sun, 6 Sep 2020 09:55:00 +0200
    Organization: http://www.wit.edu.pl
    Message-ID: <rj24kk$iqvs$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <rj0ci4$4m6$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <0...@g...com>
    <5f53cb3a$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <rj0og9$g5m$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1jg3x5xs5h8ru$.1k5xkuxb4tcpj$.dlg@40tude.net>
    <rj21t1$insa$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1f1ss3soj7b3f$.1vhw11jzwqxll$.dlg@40tude.net>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 6 Sep 2020 07:55:00 -0000 (UTC)
    Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl;
    posting-host="h82-143-146-166-static.e-wro.net.pl:82.143.146.166";
    logging-data="617468"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.12.0
    In-Reply-To: <1f1ss3soj7b3f$.1vhw11jzwqxll$.dlg@40tude.net>
    Content-Language: en-US
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:756803
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F. wrote:

    > Ciekawe. o niezawodnosc poszlo, czy o brak odpowiednich tranzystorow w
    > czasach projektowania ? Czy o prace w temperaturach -80 +100 C ?

    "The experience from the use in flight operations is that no
    failures of any kind have been reported."

    > Jeszcze bym cos napisal o pradzie zmiennym, ale wedle opisu to
    > zasilacz DC.

    Magampy mogą mieć wyjście DC, czasami nawet bipolarne. U Platta masz to
    omówione aż do poziomu seppuku z powodu zanudzenia detalami. Wzbudzanie
    a wyjście to dwie różne sprawy.

    > A gdzies tam w tle - samoloty miewaly zasilanie AC.

    Typowo 400Hz.

    > A co w razie awarii pradnicy ? Akumulatorow AC jeszcze nie wymyslono.

    Mają chowaną turbinkę. Zasila obwody krytyczne, a energię czerpie z
    energii kinetycznej samolotu i działa nawet w locie szybowym:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Ram_air_turbine

    > Ale po zastanowieniu ... stara konstrukcja ma swoje zalety - robimy
    > najpierw podstawe obudowy z koncowkami, i jest gdzie bonding
    > przymocowac.
    > A w tej radzieckiej wersji ... koncowki E i B wisza w powietrzu do
    > czasu zalania zywicą ?

    Ale, parafrazując, to technolog ma się męczyć, żeby użytkownik już nie
    musiał. Przelotowe radiatory są słabe (TM). Nie wiem, co oni zrobili,
    ale bonding w odpowiednim uchwycie szczękowym wydaje się oczywistym
    rozwiązaniem. Ceramiczny/szklany zalewany wsporniczek z przymocowanymi
    elektrodami jest drugą opcją.

    Pozdrawiam, Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: