    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Samochody elektryczne
    Date: Thu, 24 Nov 2022 06:24:16 +0100
    <tlli9s$fig$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <tllofg$3pqgt$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <tllpd2$ift$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <tllqbh$3ps6g$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <tllqsa$ift$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <tlltd2$3pva1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>

    > Nonie, bo chodzi o pewną sprawność fizyczną. Lepsze porównanie to "każdy
    > może sobie kupić Lambo" :)

    I to jest lepsze porównanie:P

    > Ja robię :)

    Przykro nam:P

    > Ja już zbudowałem. Prościej było zbudować niż kupić mieszkanie w bloku :P

    Ja tam jednak wole póki co mieszkać w mieście niż na wsi..

    > No bo rozmawiamy w sferze 'Lambo' a Ty mi tu o szrotach opowiadasz.
    > Nojak? :D

    No własnie ci tłumaczę, że pisanie "kupienie lambo się po prostu opłaca"
    jest ułomne:P

    > Pierdolą farmazony, żeby leczyć kompleksy.

    No to się przynajmniej zgadzamy. Jak się komuś opłaca to niech sobie
    kupuje elektryka. Tylko niech mi reszcie nie wmawia (i zmusza) żeby im
    się też opłacało.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!