  • Data: 2022-11-24 20:28:55
    Temat: Re: Samochody elektryczne
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.11.2022 o 07:06, Cavallino pisze:

    > Przy obecnych cenach i zakładając przebieg 30 tys rocznie, przez 20 lat:

    Przy obecnych cenach i zakładając 30 tys. rocznie, to po pięciu latach
    kończy się gwarancja na baterię i jej pojemność w e-Soul.

    > -wydasz 240 tys zł za paliwo do ice

    Przy obecnych cenach paliwa i spalaniu średnim na poziomie 8l/100km, to
    starcza na przejechanie około 430 tys. km, czyli jakieś 10-20 lat w
    zależności od sposobu użytkowania.
    Albo 300 tys. z uwzględnieniem wymiany; olejów, filtrów i nawet 2-3
    kompletów rozrządów czy turbin.

    > W każdym przypadku różnica jest powalająca, wystarczy na cały nowy
    > samochód elektryczny - czyli dostaniesz go za friko de facto.

    W kreatywnej księgowości - oczywiście, w życiu realnym ni-chu-ja.