  • 161. Data: 2023-02-09 09:40:58
    Temat: Re: Samochody elektryczne na wesoło
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 08.02.2023 o 19:22, Shrek pisze:

    > Ani H2O ani CO2 nie są trujące.

    No to do swojej kabiny a nie na mnie jak jadę z tyłu.

  • 162. Data: 2023-02-09 10:44:16
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 08.02.2023 o 23:07, cef pisze:

    > A kto powiedział, że nie? W większości materiałów promujących
    > elektryki jest cały czas podkreślane jak to wydobycie, transport
    > i przetwarzanie ropy jest energochłonne i szkodzi środwisku
    > a prąd na białym koniu z gniazdka wyjeżdza - czyściutki.

    A kto powiedział, że jest sens dyskutować z każdą pierdołą jaką hejter
    wyciągnie?

  • 163. Data: 2023-02-09 11:23:23
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 08.02.2023 o 18:51, io pisze:

    > No tak, ludzie wspinają na wieżowce po elewacji i Ty wnioskujesz, że to
    > jest złe bo ktoś skoczył z dachu.

    Znowu sobie coś uroiłeś. Gdzie ja napisałem, że jedno(wspinanie) lub
    drugie(skakanie) to złe?
    Analogia z dachem wieżowca dotyczyła czegoś innego, ale nadal tego nie
    ogarniasz.

  • 164. Data: 2023-02-09 14:18:17
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Generatorów zakażą, jak pędzenia bimbru.

    -----

  • 165. Data: 2023-02-09 16:16:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 Feb 2023 17:29:38 +0100, Cavallino wrote:

    > Mi to właśnie do chlory wydawało się zawsze podobne....

    Ciekawe ... inne diesle, inne chlory, czy inne nosy :-)

    J.

  • 166. Data: 2023-02-09 16:26:21
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-02-2023 o 16:16, J.F pisze:

    > Ciekawe ... inne diesle, inne chlory, czy inne nosy :-)

    Nie mam zbytnich doświadczeń z chemicznymi smrodami, więc po prostu
    chlor wydawał mi się najbardziej podobny.

    Ale też odróżniam ten smród diesla, od faktycznego smrodu chloru.
    Tylko stopień smrodliwości jest zbliżony.

  • 167. Data: 2023-02-09 16:56:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.02.2023 o 16:26, Cavallino pisze:

    > Ale też odróżniam ten smród diesla, od faktycznego smrodu chloru.
    > Tylko stopień smrodliwości jest zbliżony.

    Więc to nie NO2.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 168. Data: 2023-02-09 16:57:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.02.2023 o 17:56, Shrek pisze:

    > No właśnie o ile benzynę czuję (pewnie dlatego że nierozgrzany - w
    > otwartej pętli i kat nie robi) to po przełączeniu na gaz nic nie czuję.
    > Tak jak pisałem - kiedyś starą hondziawkę LPG zostawiliśmy odpaloną w
    > garażu żeby sprawdzić czujniki CO i odpaliły się po 5 minutach ale
    > żadnego konkretnego zapachu z tego nie było. Jak nie zapomnę to jutro
    > sprawdzę czy na rozgrzanym PB coś czuć.

    Sprawdziłem - na rozgrzanym nie śmierdzi ani PB ani LPG.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 169. Data: 2023-02-09 16:59:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.02.2023 o 07:16, Mirek Ptak pisze:

    > Wczoraj nawet, po zaparkowaniu w garażu wysiadłem z auta poniuchać - nic
    > specjalnego czuć nie było - po rozruchu na zimno, nawet na wolnym
    > powietrzu, czuć wewnątrz auta.

    Też sprawdziłem. Na zimnym czuć na dworzu. Po kilku kilometrach nie czuć
    ani PL ani LPG w garażu. Samochód nastoletni - w sumie do pełnoletności
    się zbliża.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 170. Data: 2023-02-09 17:36:04
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-09 o 10:44, io pisze:

    > A kto powiedział, że jest sens dyskutować z każdą pierdołą jaką hejter
    > wyciągnie?

    Ja.