  • Data: 2023-04-25 15:15:45
    Temat: Re: Spawanie dla początkującego.
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    J.F napisał(a):

    > Te kursy nie są takie drogie, i jak za 19 dni, to bym wręcz rzekł "za
    > darmo", tylko kwestia zakwaterowania.
    >
    > J.

    Cena za wszystke metody spawania czy tylko za jedną?
    Raczej za jedną.
    Podstawowych metod jest ze 3 patrząc z punktu widzenia amatora.
    U mnie też kiełkuje pomysł zakupu spawarki tylko jeszcze nie wiem
    jaki typ wybrać, metody i ich zastosowanie znam.

    Jakiś czas temu zastanawiałem się nad ręczą/przenośną
    spawarką na zwykłe elektrody. Chińce wpakowali elektronikę
    w rączkę. https://youtu.be/U5v11ioDH60

    Kombajn 3 in1 wychodził ze 4 tysie przed wyżami/niżami mr. Glapińskiego,
    dziś wyjdzie pewnie więcej.