  • Data: 2011-03-04 21:01:46
    Temat: Re: Średnia prędkość internetu w Polsce jest ponad 65 Mbps
    Od: mk <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 03/04/2011 03:18 PM, crazy bejbi wrote:

    > Społecznie ? Rolą operatora jest przynieść jak największy zysk. Już
    > szybciej rolą ustawodawcy zamiast wprowadzać takie chore pomysły byłaby
    > edukacja. Operator nic z edukacji nie ma. No chyba, że edukuje swojego
    > przyszłego klienta, że tamci to ściemniają, a u mnie jest wolniej, ale
    > zawsze działa ... inaczej nie ma w tym żadnego interesu.
    >
    > wojtek

    Rola operatora jest tez zapewnic odpowiednia jakosc uslug. Jesli wiec
    powiesz klientowi ze bedzie mial 30Mb/s, bo tyle ma konkurencja, a nie
    zapewnisz tego to nie jest w porzadku. Ale jesli powiesz, ze 30Mb/s
    bedzie mial jak jego sasiad przestanie ogladac filmy online to juz inna
    sprawa.Nie mowie tutaj o jakims prowadzeniu akcji informacyjnej na
    szeroka skale przez operatora, tylko o wyjasnieniu klientowi jak to dziala.