    From: "dzanus" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Średnia prędkość internetu w Polsce jest ponad 65 Mbps
    Date: Sat, 5 Mar 2011 19:34:18 +0100

    > Prosta sprawa, kupujesz hurtowo łącze np. od TPSA 500Mbit, to raczej nikt
    > Ciebie nie oszukuje w tym co kupujesz co do volumenu przynajmniej.
    > Dlaczego więc oszukuje się Kowalskiego ? Pewnie ktoś powie, że mało
    > płaci, ale to nie usprawiedliwia wciskania mu czegoś, czego nigdy jego
    > oczy nie uświadczą. Niech wie, że co płaci i dostaje to za co płaci.

    Pomyślę identycznie jak Ty. Skoro płacę za autostradę i mam czym jechać 140
    km/h to jak pojadę 1/30 fragment tego odcinka z prędkością mniejszą niż 90%
    to nie muszę płacić. Pragnę podkreslić, że skoro mam zapłacić te powiedzmy
    10PLN to nie interesuje mnie deszcz, snieg, noc, zakrety oraz wypadki lub
    też anemiczni użytkownicy tej autostrady. Druga sprawa jak w kontakcie
    czesto mam 210V lub mniej to też nie muszę za to płacić? Ludzie co tu
    regulować? Polacy to taki naród, że zawsze będzie kombinował i nie zdziwił
    bym się gdyby na 2 dni przed zapłatą za fakturę nie rzucili się ostro do
    testowania. Mocno wątpie aby którykolwiek z operatorów był w stanie sprostać
    takim wysokim wymaganią jakie chce nałożyć MI. Pamiętajmy o tym, że gorszy
    jeden niezadowolony klient niż setka zadowolonych. Rynek się wyreguluje sam,
    ludzie już najedli się internetów z GSM-ów i uryniastych operatorów wiedzą
    jak to "działa" rok dwa nauczeni błędem pójdą tam gdzie będzie działać
    dobrze. Chory pomysł z chorego ministerstwa dróg zrobić nie umieją to się
    wzieli za internet.... efekt.... dramat.

    > --
    > Pozdrawiam,
    > Łukasz Jagiełło

    Pozdrawiam