  • Data: 2023-03-24 04:31:08
    Temat: Re: System home asistant - trochę inaczej.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 23 marca 2023 o 16:04:13 UTC+1 io napisał(a):
    > ..
    znaczy że potrzebne jest jak kurwie majtki albo w dupie zęby. Grzeje klimatyzatorem.
    Klimatyzator ma wifi. Raz zdalnie chciałem go włączyć żeby wypróbować jak to działa.
    I więcej nie miałem takiego głupiego pomysłu. Pod fetyszyzm podchodzi zakładanie
    takich bezużytecznych urządzeń. Ja rozumie że ktoś może lubić jak mu ładna laska w
    lateksowym gorsecie i nylonowych pończochach loda robi. Ale żeby się brandzlowac
    zdalnym kręceniem zaworem na grzejniku. Powinno się ciebie leczyć elektrowstrząsami.
    > Ty po prostu pilnujesz zwykle domu jak pies budy i dlatego nie czujesz
    > profitów z dostępu zdalnego.
    Popatrz u siebie oo ścianach i zastanów się co można podpierdolic? Jakieś rembraty
    czy inne van gogi masz? Teraz nie pilnuje się telewizora, żelazka, radia, farelki. To
    kradli w komunie. Teraz kradną tożsamość. Czyli nie bunkruje się taniego pierścionka
    a matryki urodzenia, świadectwa i dyplomy szkole, akt ślubu, umowę kupna samochodu,
    wszystkie dokumenty z peselem i nazwiskiem. Co to jest zdalny dostęp do domu i do
    czego jest potrzebny? Rozumie otwieranie bramy pod warunkiem że pilot jest na stałe
    zainstalowany w samochodzie i podłączony pod instalacje żeby nie pierdolić się z
    baterią.