  • Data: 2023-03-24 06:42:48
    Temat: Re: System home asistant - trochę inaczej.
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24/03/2023 00:44, io wrote:
    > Bo zrobiłbyś to na jednym terminalu z HA z wpisanymi w niego funkcjami
    > sterowania? :-)

    Ponieważ zdaje sobie sprawę z ograniczeń, nie tylko awaryjności.

    Przykład z niczego: randomowy mistrz pomieszukujący w Anglii miał
    poważne problemy z urządzeniami sonoff. Po prostu przestawały działać
    bez powodu. Wymienił każdy element sieci i dalej to samo. Nagle
    przestawało działać, zupełnie bez korelacji z czymkolwiek.

    Okazao się, że ktoś z sąsiadów kupił na lewo zagłuszarkę wifi, bo żonę
    boli głowa od routerów.

    To jeden z kilku powodów, dla których sterowanie krytyczne jest u mnie
    albo pociągnięte kablem, albo go nie ma. Bo awaryjność centralnego
    serwera jest w mojej mocy, ale inne czynniki są poza.

    > Ja myślę, że Ty tego po prostu nie umiesz zrobić :-)
    > co Cię nie przerosło a było pod ręką.
    > Jesteś mistrzem!!!

    Ja myślę, że zapędziłeś się za daleko w stylu dyskusji. EOT.