  • 31. Data: 2010-03-13 17:23:33
    Temat: Re: Szybka jazda w BMW
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-13 14:35, to pisze:

    > Za wolno przyspiesza, po za tym silnik brzmi, jak auto ze stożkowym
    > filtrem z zewnątrz. ;-)

    Zadziwiasz mnie. A ma skóry, czy welury w tym bmw?

  • 32. Data: 2010-03-13 17:38:02
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-12 23:36, to pisze:

    > Chyba jeszcze nie było:
    > http://www.youtube.com/watch?v=fvt2HG5WHHA

    Jak dla mnie to ten samochód się rozpędza jak zwykła 2 litrowa benzyna
    http://www.youtube.com/watch?v=ifW1_ji1Oj0
    W dodatku silnik mu chodzi gorzej jak jakieś ścierwo.

  • 33. Data: 2010-03-13 17:51:00
    Od: AL <a...@s...tam>

    to pisze:

    > Masz racje, powiedziałbym, że jedzie nawet bezpieczniej, nie wyprzedza na
    > trzeciego itd.

    co nie znaczy, ze jest to bezpieczne dla innych uzytkownikow

    Jesli gosc taki chojrak - to niech sprobuje swych sil na torze
    zamknietym, gdzie beda 'zawodnicy' jemu podobni i wystawi filmik.

    Na drogach - to IMHO czysta glupota.
    Wystarczy, ze nie przewidzi ruchu innego kierowcy i jakas rodzina jadaca
    np. na wypoczynek juz moze nigdzie nie dojechac.
    (nie zawsze sie udaje)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 34. Data: 2010-03-13 17:54:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    Filip KK wrote:

    > Zadziwiasz mnie. A ma skóry, czy welury w tym bmw?

    Skąd mam wiedzieć?

    --
    cokolwiek

  • 35. Data: 2010-03-13 17:56:03
    Od: to <t...@a...xyz>

    Filip KK wrote:

    > Jak dla mnie to ten samochód się rozpędza jak zwykła 2 litrowa benzyna
    > http://www.youtube.com/watch?v=ifW1_ji1Oj0

    Jak dla Ciebie może się rozpędzać nawet jak okręt Kolumba...

    > W dodatku silnik mu chodzi
    > gorzej jak jakieś ścierwo.

    Nagraj dźwięk swojego Z ZEWNĄTRZ, to też tak bedzie.

    --
    cokolwiek

  • 36. Data: 2010-03-13 18:03:21
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-13 17:54, to pisze:

    > Skąd mam wiedzieć?

    Sądząc po tym co wypowiadasz, wiesz wszystko.

  • 37. Data: 2010-03-13 18:05:02
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-13 17:56, to pisze:

    > Jak dla Ciebie może się rozpędzać nawet jak okręt Kolumba...

    Jak dla mnie to tak się rozpędza Twój samochód.

    > Nagraj dźwięk swojego Z ZEWNĄTRZ, to też tak bedzie.

    Zapewniam Cię, że nie.

  • 38. Data: 2010-03-13 18:06:31
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-13 14:12:41 +0100, Pawel O'Pajak <o...@g...pl> said:

    > Powitanko,

    > Wole spotkac takiego

    Ale nie na czołowe?
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 39. Data: 2010-03-13 18:07:04
    Od: to <t...@a...xyz>

    Filip KK wrote:

    > Masz radar w oczach czy jaką inną cholerę??

    Mam słupki na filmie.

    > A skąd Ty możesz to wiedzieć ile on ma do setki?

    Z Google.

    --
    cokolwiek

  • 40. Data: 2010-03-13 18:07:29