  • Data: 2022-10-13 12:37:39
    Temat: Re: Tanio czyli na prad :-)
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13-10-2022 o 12:32, T. pisze:

    > Sprawdziłem - najtańszy e-c4 kosztuje 166 900 zł (ze strony dealera).
    > Przy maksymalnej dopłacie 18 750 zł (czy zawsze dostaje się maksymalną
    > dopłatę?)

    Maksymalna to 27 000.
    18 750 to minimalna.

    > mamy 148 150 zł.
    > Ten sam samochód w najtańsze wersji

    Porównywanie do najtańszej i najgorzej wyposażonej wersji mija się z celem.
    Musi być co najmniej tak samo mocna (a najlepiej mocniejsza, bo inaczej
    nie dorówna elektrycznym konikom) i tak samo dobrze wyposażona.
    Np. w w automat i ogrzewanie postojowe.

    Zresztą akurat PSA NIE CHCE sprzedawać elektryków, więc ich ceny można
    pominąć, są celowo zaporowe.