  • Data: 2022-10-13 12:32:18
    Temat: Re: Tanio czyli na prad :-)
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podobnej wielkości elektryka, e-c4 można było zamówić za 120 tys. (z
    > dopłatą).
    >
    > TG

    Sprawdziłem - najtańszy e-c4 kosztuje 166 900 zł (ze strony dealera).
    Przy maksymalnej dopłacie 18 750 zł (czy zawsze dostaje się maksymalną
    dopłatę?) mamy 148 150 zł.
    Ten sam samochód w najtańsze wersji kosztuje 98 850. Niestety nie ma
    automatu, który byłby lepszy dom porównania.
    Zatem różnica wynosi 49 300. To już mniej niż 80, ale prawie 50 tys. na
    paliwo (załóżmy po 10 tys. rocznie) to jednak sporo... :-)
    Należy jeszcze doliczyć większe koszty ubezpieczenia elektryka. Co do
    przeglądów - nie wiem. Ale zapewne nie są tanie, zwłaszcza - jak już
    gdzieś tu pisałem - wymiana płynu chłodzącego to koszt ok. 3 tys. zł co
    kilka lat (np. po przebiegu 60 tys. km).
    T.