  • 11. Data: 2009-09-14 21:13:52
    Temat: Re: Taśma izolacyjna - gdzie kupić?
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    Piotr D. pisze:
    > Witam,
    > W samochodach w wiązkach elektrycznych (najczęściej przy kablach do
    > radia) jest fabrycznie stosowana do owinięcia przewodów taka specjalna
    > taśma "izolacyjna" - od zwykłej rózni się tym że jest grubsza i wykonana
    > z miękkiego, włochato-gąbczastego materiału. Przez to oklejone nią kable
    > nie hałasują w kokpicie.
    > Jaka jest fachowa nazwa takiej taśmy i gdzie ją można kupić?
    >
    > pozdrawiam

    Na alledrogo są.

    http://allegro.pl/search.php?string=taśma%20izolacyj
    na

    Chyba chodzi o cos takiego, nieprawdaz? :
    http://allegro.pl/item740802747_tasma_izolacyjna_tes
    a_moher_meszek_25_metrow.html

    Jakies parciane tam widze i inne cuda, pewnie cos znajdziesz i to
    jeszcze z odbiorem osobistym w Twoim miescie :)

    --
    butek (b u t na n d kropka e - w r o kropka p l)
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 12. Data: 2009-09-15 20:21:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote in message

    > Kupiłem kiedyś na okolicznej giełdzie, wystawiali się tam ludki
    > zakładający alarmy, kosztowała chyba 2pln.

    I co miała napisana na opakowaniu?
    Jaki producent, oznaczenie produktu?

    Chyba nie sądzisz że pomoże nam w lokalizacji tej taśmy
    informacja że mają to jakieś ludki w Twojej okolicy?? :-)

  • 13. Data: 2009-09-16 13:31:14
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Pszemol pisze:

    > I co miała napisana na opakowaniu?
    > Jaki producent, oznaczenie produktu?
    >
    > Chyba nie sądzisz że pomoże nam w lokalizacji tej taśmy
    > informacja że mają to jakieś ludki w Twojej okolicy?? :-)

    B5 "coś"plast :) Curoplast czy coś takiego.

  • 14. Data: 2009-09-16 18:43:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > B5 "coś"plast :) Curoplast czy coś takiego.

    Nie umiem nic takiego wygooglać...
    Zerknij jeszcze raz na opakowanie i przepisz dokładniej :-)

  • 15. Data: 2009-09-16 20:11:10
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Pszemol pisze:

    > I co miała napisana na opakowaniu?