  • Data: 2021-04-26 21:42:13
    Temat: Re: Tworzywa sztuczne odporne na 200-300 ° C
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 26 kwietnia 2021 o 02:36:08 UTC+2 Marcin Debowski napisał(a):
> [...]
    ..

    il-paper-for-baking-40x33-cm.html

    pieczenia-wielorazowy-10193186672

    sposable-baking-paper-and-aluminium-foil/

    ekaw-worek-papier-do-pieczenia-i7741092338.html
    > To nie jest film teflonowy, a rodzaj impregnatu (kompozytu) z powłoką
    > PTFE lub wprasowanym PTFE pomiędzy włókna.
    >
    > --
    > Marcin
    Nie da się gotowego teflonu wprasowac. Za śliski i się wyprasuje a na pewno się
    zniszczy w czasie wprasowywania. Poza tym on się nie topi. Jedyna metoda powlekania
    np. tkanin to np. umoczenie w dyspersji wodnej " surowego" teflonu a następnie
    obróbka w celu uzyskania teflonu właściwego. Garnki najczęściej aluminiowe maluje się
    najpierw specjalnym podkładem, a podobno amelinium się nie pomaluje, a następnie
    dyspersja wodna teflonu i wygrzewa żeby stopić z podkładem. Proces stapiania można
    zrobić tylko raz. Oczywiście mogę czegoś nie wiedzieć bo teflon rozpracowywalem z 15
    lat temu i coś się mogło zmienić.