  • Data: 2021-04-27 10:06:13
    Temat: Re: Tworzywa sztuczne odporne na 200-300 ° C
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 26 Apr 2021 12:42:13 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder wrote:
> [...]

    ekaw-worek-papier-do-pieczenia-i7741092338.html

    > Nie da się gotowego teflonu wprasowac. Za śliski i się wyprasuje a
    > na pewno się zniszczy w czasie wprasowywania. Poza tym on się nie
    > topi. Jedyna metoda powlekania np. tkanin to np. umoczenie w
    > dyspersji wodnej " surowego" teflonu a następnie obróbka w celu
    > uzyskania teflonu właściwego. Garnki najczęściej aluminiowe maluje
    > się najpierw specjalnym podkładem, a podobno amelinium się nie
    > pomaluje, a następnie dyspersja wodna teflonu i wygrzewa żeby
    > stopić z podkładem. Proces stapiania można zrobić tylko raz.
    > Oczywiście mogę czegoś nie wiedzieć bo teflon rozpracowywalem z 15
> [...]

    Ale to tak lekko sam sobie przeczysz.
    Teflon sie nie topi (istotnie, w prawie nie), a garnek sie podgrzewa,
    aby teflon sie stopil i zwiazal.

    No to trzeba nalozona na tkanine dyspersje podgrzac i wprasowac :-)

    J.

    P.S. https://www.youtube.com/watch?v=BbfYHqmmeQA
    https://www.youtube.com/watch?v=TdUq7RiZNhQ

    Co oni robia w tej drugiej maszynie i tych pionowych "kominach"?

    https://www.youtube.com/watch?v=yOcQnnTPi7U
    fajna drabina :-)