  • 11. Data: 2010-03-04 08:30:25
    Temat: Re: Umowa kupna-sprzedazy z ograniczeniami.
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 3 Mar, 19:23, news-gazeta <n...@n...pl> wrote:
    > Aku wyjęty, auto stoi nieodpalane od roku.
    >
    > Sprzedawca zapewnia mnie że silnik 100% sprawny, sprężarki pompują,
    > a napęd działa. Niestety nie mam jak tego sprawdzić, a zalezy mi na tym
    > aucie.
    >
    > Pierwszy raz jestem w takiej sytuacji, auto nie jest tanie i nie
    > chciałbym kupić sobie mebla do ogródka :(

    Skoro auto nie jest tanie, to odzaluj kase i idz po porade do
    prawnika. Ewentualnie jak inni proponowali - placisz zadatek,
    sprzedawca doprowadza auto do stanu uzywalnosci i wtedy finalizujecie
    traksakcje.
    A najlepiej - odpusc sobie, poszukaj innego egzemplarza.

  • 12. Data: 2010-03-04 18:58:58
    Od: LEPEK <gdzies@wsi>

    Michał pisze:

    > o kurcze stoi blisko i kusi :)

    Chyba leży i gnije...

    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C880181
    3

    Stoi toto z wkręconym uchem do holowania z przodu (znaczy: samo tam nie
    zajechało) od dłuższego czasu nie ruszane (zacieki pod klamkami, ślady
    spływającej wody pod progami).
    Przebieg 164000 km, ale wnętrze, a szczególnie fotel kierowcy wygląda na
    zamęczony, pedały wytarte.
    "Wymaga dużego przeglądu", pordzewiały, jakieś cuda z elektryką.
    I to otoczenie rozbitków i lawet wyraźnie świadczy o profesji sprzedawcy.
    No normalnie okazja, jakich mało. Za jedyne 9000 zł można sobie kupić
    studnię bez dna do wrzucania kasy, albo gustowny kwietnik przed domek.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm