-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!newsfeed.xs4all
.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com
!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Windy towarowe/osobowe - sterowanie i napęd.
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <613f5832$0$29057$65785112@news.neostrada.pl>
<613f5d43$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<613f5edc$0$554$65785112@news.neostrada.pl> <sho1kq$25g$1@gioia.aioe.org>
<613fa4c1$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<613fc2aa$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
<613fc8da$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
<61407ad7$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<6141c8c8$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
From: Uzytkownik <a...@s...pl>
Date: Thu, 16 Sep 2021 09:20:38 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.14.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <6141c8c8$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Content-Language: pl
Lines: 18
Message-ID: <6142f041$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 94.254.178.206
X-Trace: 1631776833 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 547 94.254.178.206:51064
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2129
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:767180
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2021-09-15 o 12:19, Irek.N. pisze:
> W efekcie końcowym udało się ogarnąć sterowanie. Gada znakomicie na
> zwykłym falowniku i silniku klatkowym, tylko trzeba było parę sztuczek
> zrobić, z czego jedną "tajemną" jak się okazało dla tego typu
> falownika. Na szczęście producent pomógł, bo przebijanie się przez bo
> ja wiem... 1000 parametrów, z czego pewnie ze 100 ma jakiś sens w tym
> sterowaniu było by katorżniczą pracą.
To się cieszę :)
Powiadasz, że radzi sobie z hamowaniem?
Uszczkniesz rąbka tajemnicy? ;)
Mam ochotę wykorzystać do pewnej rzeczy taki napęd, ale jakoś falownik
LG z którym się bawiłem nie chciał się dogadać. Myślałem, że jest to
niemożliwe do zrobienia.
Następne wpisy z tego wątku
- 16.09.21 20:05 Irek.N.
- 16.09.21 22:27 Uzytkownik
- 16.09.21 23:11 Irek.N.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- twardy dysk stuka
- Oclenie alkalicznych akumulatorów
- Powerbank jednonapieciowy, a trzynapieciowy
- Lustra w maszynie ASML
- DC blocker i buczące toroidy
- Problemy TSMC cd
- Detektor
- Może tutaj się uda: [NTG] Elewacja / dziurawa Churka
- Falownik jednofazowy a żarówka
- Agregat i "legalność" instalacji
- Uziom
- (Ponownie) odkryto, że ładowanie pulsacyjne robi dobrze
- driver led ?
- Długość wtyku zasilającego ?5.5mm
Najnowsze wątki
- 2024-05-04 Bonusowe pytanie rozliczenie sie z elektrownia - fotowoltaika.
- 2024-05-04 Ujawnienie porady prawnej prokuraturze
- 2024-05-04 Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- 2024-05-04 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-05-04 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-04 Warszawa => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-05-04 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-05-04 Łódź => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-04 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-04 Berlin => IT Systems Administrator and Customer Support Engineer <=
- 2024-05-04 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-05-04 Odpowiedzialność PORTALU za reklamy
- 2024-05-04 Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- 2024-05-04 Marki => ERP Implementer <=
- 2024-05-04 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=