  • Data: 2011-04-18 20:55:07
    Temat: Re: Wywłaszczenie....
    Od: Anna Streżyńska Prezes UKE <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Kwi, 13:40, Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl> wrote:

    > Ja raczej czuję akcję w stylu obowiązku świadczenia czegoś na wzór
    > BSA/WLR dla każdego operatora który będzie chciał z naszej
    > infrastruktury skorzystać.
    >
    > Marcin

    Nikt nie nałoży na Was obowiązkow, jesli nie macie pozycji rynkowej
    umozliwiającej lekceważenie konkurentów i konsumentów, a z calym
    szacunkiem - nie macie i nie bedziecie mieli jeszcze przez nastepne
    100 lat.

    Wyjątkiem jest infrastruktura budynkowa, która stanowi tzw. wąskie
    gardlo i art. 30 megaustawy umozliwia korzystanie z cudzej pasywnej
    infrastruktury budynkowej (pasywnej czyli kanalizacji lub ciemnego
    włokna, a nie BSA i WLR). Ale z art. 30 sami też możecie korzystać.