  • Data: 2021-11-22 08:07:10
    Temat: Re: Wzmacnianie sygnału GSM
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.11.2021 19:28, Mirek wrote:

    > Zobacz z jakim systemem się łączysz i na jakich częstotliwościach.

    Wszystkie telefony łączą się z 4G na 800MHz (Band20), niezależnie od
    sieci (mam telefony z 3 różnych sieci w domu), apka CellInfoLite
    pokazuje w tym samym miejscu lokalizację BTSa dla wszystkich tych sieci.
    Może być sieć przeciążona (ale każda?) bo miasteczko się rozbudowuje

    > Ja miałem problem taki, że nie szło się dogadać mimo tego, że telefon
    > pokazywał czasem full kresek.
    > Prawdopodobnie w okolicy 2G jest przeciążone, a 3G i LTE ma słaby sygnał
    > (daleko do BTS).

    to też trochę średnio przełączać, chyba że macrodroid by to ogarnął.
    Szczerze mówiąc 2G nie testowałem, bo w trasie słucham youtube i to 2G
    mogłoby nie wystarczyć

    > Niestety telefon przełącza się na 3G jeśli ma choć jakikolwiek sygnał.
    > Wymuszenie 2G w telefonie w tym przypadku nie wiele dało, choć sygnał
    > był full. Czasem był komunikat "sieć zajęta" a czasem po prostu cisza po
    > wybraniu połączenia. Sytuację poprawia wzmacniacz, ale ten z górnej
    > półki z 3G/LTE.

    ja myślałem o takim z dolnej półki, jednozakresowym:
    https://www.aliexpress.com/item/4001119938372.html?s
    pm=a2g0o.cart.0.0.37183c00XiSoYW&mp=1

    Lukasz