  • Data: 2021-11-22 08:41:28
    Temat: Re: Wzmacnianie sygnału GSM
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.11.2021 o 13:01, ddddddddddddd pisze:
    > Witam,
    >
    > dotarły do mnie antenki:
    > ATK-20 - kierunkowa antena 16,5dBi
    > DW3A - antena dookólna 3dBi
    >
    > Anteny zainstalowane. Telefony pracują w paśmie Band 20. odległość od
    > budynku do BTS ok. 650m, ale brak widoczności optycznej dla anteny,
    > mimo, że wystawiona metr powyżej dachu.
    > Poziom sygnału bez zmian nawet 2m od anteny (około -107 dBm, jakości
    > połączeń po podłączeniu anten przy takim sygnale nie testowałem),
    > znaczący wzrost gdy przyłożę telefon do samej anteny wewnętrznej
    > (-87dBm, telefon pokazuje 4/5kresek)
> [...]

    Nie szkodzi spróbować z wydajniejszą antena wewnętrzną. Duże znaczenie
    może mieć długość długość kabli i ich jakość.  Sam system z
    wzmacniaczem  nie daje gwarancji. Ilu już angażowałem "fachowców" i
    żadnemu sztuka nie wyszła.

    Jeżeli wszyscy w domu macie smartfony i internet z kabla to w zamian
    polecam usługę WiFi Calling. W Play sprawuje się toto bardzo dobrze.