  • Data: 2021-11-21 20:28:42
    Temat: Re: Wzmacnianie sygnału GSM
    Od: Mirek <m...@n...dev> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.11.2021 14:29, ddddddddddddd wrote:

    > chyba mocno zredukowali moc - wszyscy w rejonie od pół roku mają problem
    > z zasięgiem.
    Zobacz z jakim systemem się łączysz i na jakich częstotliwościach.
    Ja miałem problem taki, że nie szło się dogadać mimo tego, że telefon
    pokazywał czasem full kresek.
    Prawdopodobnie w okolicy 2G jest przeciążone, a 3G i LTE ma słaby sygnał
    (daleko do BTS).
    Niestety telefon przełącza się na 3G jeśli ma choć jakikolwiek sygnał.
    Wymuszenie 2G w telefonie w tym przypadku nie wiele dało, choć sygnał
    był full. Czasem był komunikat "sieć zajęta" a czasem po prostu cisza po
    wybraniu połączenia. Sytuację poprawia wzmacniacz, ale ten z górnej
    półki z 3G/LTE.
    Oczywiście takiego wzmacniacza stosować nie wolno.
    Dla rozluźnienia moja interpretacja wskazań wzmacniacza:
    - dioda świeci ciągle - raczej nie przyjadą,
    - mruga wolno - mogą przyjechać,
    - mruga szybko - już jadą ;)

    --
    Mirek.