  • 11. Data: 2022-07-07 13:53:51
    Temat: Re: Za ile nas sprzedano ?! Ten pierdolony PiS
    Od: K <n...@e...com>

    On 07/07/2022 11:28, _Master_ wrote:

    > Jeśli przyjdzie na prawdę duży skok technologiczny to takimi pierdołami
    > się nie będziemy zajmować.
    >
    > Ale już 50 lat mam i nie spełniają huczne zapowiedzi naukowców ;-)
    >

    > Ale...
    >
    > Dostrzegasz przecież że ta "poprawa" ma być spowodowana podatkowym
    > zarzynaniem spaliniaków bez żadnej marchewki.
    >
    > Gdyby były porządne ulig podatkowe dla elektryków to można by takie
    > promowanie zarozumieć.

    Moze beda jakies ulgi w okolicach 2035 kiedy sie okaze, ze jednak
    jestesmy w dupie z tymi elektrykami i a) ludzi nie stac, b) sa nadal na
    tyle chujowe, ze ludzie ich jakos masowo nie chca.

  • 12. Data: 2022-07-07 15:27:20
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-07-lipca-2022 o 13:33, Shrek pisze:
    > Może by się znalazło, może i nie. Natomiast nasi sobie postanowili iść
    > na wojnę z brukselą żeby przejąć sądownictwo i zdziwko jak putin pod
    > kijowem.

    Nasi sobie chcieli zreformować sądownictwo ale biurwy brukselskie nagle
    zaczęły po swojemu sobie interpretować TRAKTATY.
    Za wartości europejskie i praworządność mogą sobie podstawić co tylko
    sobie wymyślą.

    UE zachowuje się jak putin. Prawo ma dupie nazywa sobie co chce jak chce
    i wedle tego wytacza DZIAŁA. A każdy kto ma inne zdanie jest NAZISTĄ.

    Trafna analogia? ;-)

  • 13. Data: 2022-07-07 15:29:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-07-lipca-2022 o 13:53, K pisze:
    > Moze beda jakies ulgi w okolicach 2035 kiedy sie okaze, ze jednak
    > jestesmy w dupie z tymi elektrykami i a) ludzi nie stac, b) sa nadal na
    > tyle chujowe, ze ludzie ich jakos masowo nie chca

    Unia przecież już powiedziała. Kto truje ten płaci.

    Ale tylko ci biedniejsi bo bogaci trują w imię szczytnych celów ;-)

  • 14. Data: 2022-07-07 15:45:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.07.2022 o 15:27, _Master_ pisze:

    > Nasi sobie chcieli zreformować sądownictwo a

    "Nasi" nie chcieli sądownictwa zreformować a zawłaszczyć.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 15. Data: 2022-07-07 16:00:47
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-07-lipca-2022 o 15:45, Shrek pisze:
    > "Nasi" nie chcieli sądownictwa zreformować a zawłaszczyć.

    slogan smsowy posłów PO.

    Czy zakładasz że każdy sędzia jest sprzedajną szują i będzie wykonywał
    polecenia przełożonego?

    Wtedy to ZAWŁASZCZANIE miałoby sens.

    To jak to jest z tymi sędziami?

    Obawiam się że jak zawsze. Nasi są dobrzy a wasi źli. Piaskownica KURWA MAĆ

  • 16. Data: 2022-07-07 16:07:06
    Temat: Re: Za ile nas Master wpuszcza w maliny ?
    Od: "Ogienek" <o...@e...pl>

    Użytkownik "_Master_" <M...@...pl> napisał w wiadomości

    > Nasi sobie chcieli zreformować sądownictwo ale mastery brukselskie nagle
    > zaczęły po swojemu sobie interpretować TRAKTATY.

    Ty nie masz pojęcia o problemie.
    Unia Europejska domaga się tylko tego co jest zapisane w polskiej
    Konstytucji.
    W polskiej Konstytucji jest zapisany Trójpodział Władzy, czyli władza
    Ustawodawcza, Wykonawcza i Sądownicza.
    Kaczyński wprowadził trójpodział władzy tak : władza ustawodawcza =
    Kaczyński,
    władza wykonawcza = Kaczyński, władza sądownicza = Kaczyński.
    Dokładnie to samo miał Hitler, Stalin i podobne kacyki.

    > UE zachowuje się jak putin. Prawo ma w masterze

    Ty nie masz pojęcia co to jest Unia Europejska.
    Unia Europejska to jest dobrowolny związek państw, które dobrowolnie
    podpisały umowę stowarzyszeniową.
    Nie podoba sie - to wyp*******ć.

  • 17. Data: 2022-07-07 16:07:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.07.2022 o 16:00, _Master_ pisze:

    > slogan smsowy posłów PO.

    To dawaj co takiego konkretnego poprawili oprócz wymiany prezesów sądów?
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 18. Data: 2022-07-07 16:16:37
    Temat: Re: Za ile nam Master wciska ciemnotę ?
    Od: "Ogienek" <o...@e...pl>

    > Czy zakładasz że każdy sędzia jest sprzedajną szują i będzie wykonywał
    > polecenia przełożonego?

    Nie, nie każdy. Sprzedajnych sędziów to Kaczyński usuwa, zostawia tylko
    uczciwych i prawomyślnych, dokładnie tak samo jak robił to Stalin, Hitler
    i inne kacyki.

    > To jak to jest z tymi sędziami?
    >
    > Obawiam się że jak zawsze. Nasi są dobrzy a wasi źli. Piaskownica MASTER
    > MAĆ.

    Już ci napisałem. Są tylko dobrzy sędziowe, bo złych to Wódz usunął,
    lub wziął pod but.

  • 19. Data: 2022-07-07 18:16:46
    Od: K <n...@e...com>

    On 07/07/2022 14:29, _Master_ wrote:

    > Unia przecież już powiedziała. Kto truje ten płaci.
    >
    > Ale tylko ci biedniejsi bo bogaci trują w imię szczytnych celów ;-)

    Ci biedni maja mniej szczytne cele:
    https://energia.rp.pl/wegiel/art36644841-normy-jakos
    ci-spalania-wegla-w-polsce-czasowo-zawieszone

  • 20. Data: 2022-07-07 18:40:37
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-07-lipca-2022 o 16:07, Shrek pisze:
    > To dawaj co takiego konkretnego poprawili oprócz wymiany prezesów sądów?

    Czy ja gdzieś napisałem że poprawiło się? Albo że coś zostało skończone?