    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Zapaść systemu powiadamiania ratunkowego (crosspost)
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Date: Mon, 26 Oct 2020 05:56:02 +0100

    Dnia Thu, 22 Oct 2020 11:24:20 -0700 (PDT), v...@i...pl
    napisał(a):
    > Napisałem ten post, ponieważ nóż mi się w kieszeni otworzył.
    > Uświadomiłem sobie, że jesteśmy 30 lat po (?) komunie, a tu właśnie system służby
    zdrowia
    > upadł zupełnie.
    [...]
    > SOR w miejskim szpitalu był zamknięty.
    > Jak się później okazało tylko dla ludzi "bez karetki".
    > Bo szwagierkę w końcu tam przyjęli... po czterech godzinach.
    > Na podjeździe była też przed nami inna karetka. Pacjent z udarem.
    > Jeździł od godziny 15. Była 21-sza.

    No i sie dziwisz, ze karetki nie ma, jesli 6h pacjenta wozi.

    Swoja droga, zeby w 21w karetka wozila od szpitala do szpitala,
    zamiast ustalic to przez radio

    > Ja nie piszę, że dawniej było dobrze.

    Bylo podobnie. Wiec to wina Tuska :-)

    Chyba nie bylo to na taka skale ... i ciekawe co tu zawiodlo
    - przez ten koronawirus patologia sie powiekszyla?
    wzrost patologii mogl byc nawet nieznaczny, ale efekt koncowy mogl
    wzrosnac juz sporo,

    -glupie wydluzenie przyjecia chorego do szpitala spowodowalo takie
    skutki,

    -pracownicy poszli do tych nowych szpitali awaryjnych i miales pecha,
    ze akurat teraz sie zdarzylo,

    -pracownikow od dawna ubywalo, a przez wirusa troche odeszlo
    profilaktycznie, troche na kwarantannie,

    J.