eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2021-09-04 14:36:22
    Temat: Re: Ziew...
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2021-09-04 o 14:25, heby pisze:
    > On 04/09/2021 14:20, cef wrote:
    >>> Albowiem? Jakies uzasadnienie dlaczego?
    >> Bo biorą udział w takim samym ruchu miejskim jak inne auta-
    >> muszą się zatrzymać i rozpędzić, więc opony tak samo dostają
    >> jeśli chodzi o zużycie a ponieważ elektryk ma więcej dostępnego
    >> momentu obrotowego w całym zakresie (tzn przy małych obrotach też)
    >> to będzie się szybciej rozpędzał zostawiając więcej gumy na jezdni.
    >
    > A dlaczego nie może się rozpędzać wolniej?

    Możesz to robić wolniej, ale jak się da
    mieć przyjemność z dostępnej dynamiki, to dlaczego nie korzystać?
    Jedni się lubią toczyć a inni jeździć - statystycznie
    elektryk zostawi więcej gumy.


    > Czy przypadkiem ta energia antyelektrykównie powinna być skierowana w
    > stronę *obniżenia* przyśpieszeń samochodów elektrycznych, zamiast
    > uważania że są mniej ekologiczne?
    >
    > Przycinasz przyśpieszenie i nagle opony ścierająsię tak samo, a pyłu z
    > klocków mniej. Win-win.

    Trzeba by jeszcze uwzględnić, że elektryk wozi większą masę,
    \więc opony mu się zużywają bardziej.
    Ale nie podejmuję się wyliczyć o ile.


    >> Opis masz powyżej, szybciej się rozpędza i drze gumę.
    >
    > Jak kilku Sebixów wyrywa blachary, to nie wystepuje zbliżone zjawisko w
    > ich bolidach? I jak z tym wlaczymy becnie?

    Nie wiem o co chodzi. Czy o zużycie innej gumy?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: