eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!feeds.phibee-telecom.net!newsreade
    r4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.
    com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.
    neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.n
    eostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Ziew...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <sgto7t$b7p$1@news.icm.edu.pl>
    <613275c0$0$532$65785112@news.neostrada.pl> <sgva7m$rff$1@dont-email.me>
    <613349a8$0$549$65785112@news.neostrada.pl> <sgvk4r$mvn$1@dont-email.me>
    <613364a8$0$29057$65785112@news.neostrada.pl>
    <sgvoj3$kef$1@dont-email.me>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sat, 4 Sep 2021 14:36:22 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.13.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <sgvoj3$kef$1@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 36
    Message-ID: <61336846$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
    X-Trace: 1630758982 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 515 80.53.118.49:61493
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2604
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2696814
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2021-09-04 o 14:25, heby pisze:
    > On 04/09/2021 14:20, cef wrote:
    >>> Albowiem? Jakies uzasadnienie dlaczego?
    >> Bo biorą udział w takim samym ruchu miejskim jak inne auta-
    >> muszą się zatrzymać i rozpędzić, więc opony tak samo dostają
    >> jeśli chodzi o zużycie a ponieważ elektryk ma więcej dostępnego
    >> momentu obrotowego w całym zakresie (tzn przy małych obrotach też)
    >> to będzie się szybciej rozpędzał zostawiając więcej gumy na jezdni.
    >
    > A dlaczego nie może się rozpędzać wolniej?

    Możesz to robić wolniej, ale jak się da
    mieć przyjemność z dostępnej dynamiki, to dlaczego nie korzystać?
    Jedni się lubią toczyć a inni jeździć - statystycznie
    elektryk zostawi więcej gumy.


    > Czy przypadkiem ta energia antyelektrykównie powinna być skierowana w
    > stronę *obniżenia* przyśpieszeń samochodów elektrycznych, zamiast
    > uważania że są mniej ekologiczne?
    >
    > Przycinasz przyśpieszenie i nagle opony ścierająsię tak samo, a pyłu z
    > klocków mniej. Win-win.

    Trzeba by jeszcze uwzględnić, że elektryk wozi większą masę,
    \więc opony mu się zużywają bardziej.
    Ale nie podejmuję się wyliczyć o ile.


    >> Opis masz powyżej, szybciej się rozpędza i drze gumę.
    >
    > Jak kilku Sebixów wyrywa blachary, to nie wystepuje zbliżone zjawisko w
    > ich bolidach? I jak z tym wlaczymy becnie?

    Nie wiem o co chodzi. Czy o zużycie innej gumy?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: