  • Data: 2023-03-19 17:40:26
    Temat: Re: Znowu - artykuł o rondach
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 19 Mar 2023 12:00:04 +0100, pueblo

    > Czepiasz się. Po prostu.

    Po prostu jak ktoś pisze artykuł z takim przekonaniem o własnej wiedzy i
    nieomylności, który niby ma uczyć, ba, innych wyzywa od debili co się nie
    znają, to niech sam używa poprawnej "nomenklatury".

    Powtarzam, kręcenie się bez sensu po skrzyżowaniu łamie Art. 3.

    > Czepiasz się. Zastąp sobie to innym słowem jak ci to nie pasuje. Być
    > może autor użył tak szerokiego pojęcia ponieważ niekoniecznie SORO musi
    > być okręgiem.

    Oczywiście, bo tak trudno napisać zgodnie z przepisami szczegółowymi,
    *obszar* *skrzyżowania*.

    > No i najważniejsze.
    > Jeśli zjazd z ronda jest zmianą kierunku ruchu, to jest to z pewnością
    > skręt w prawo. Czy można skręcać w prawo z lewego pasa?

    Oczywiście zaraz wykażesz, jako adwokat diabła ;P
    że *zjazd* *ze* *skrzyżowania* to zmiana kierunku ruchu,
    i to z pewnością w prawo.

    > Tez mi się to nie zgadza.

    > Nie chce mi się szukać konkretnego rozp. Podaj nazwę, to zajrzę.

    Litości, masz prawo jazdy i nie znasz tego dokumentu?
    Pewnie jak większość "kierowców", co się uczyli jazdy
    z "kodeksu drogowego". W tym ja -- tylko ja do czasu.

    > Nie wiem, nie czytałem KW.

    Ahaaaaa... Czyli podobnie jak auor tego gniota.
    Ale i on i ty piszecie jak profesory. ;P

    > Ale co konkretnie jest bzdurą?
    > Na pewno absolutnie logiczne jest to, że skoro przed wjazdem jest znak
    > A7 to znaczy, że gdyby go nie było obowiązywałaby reguła prawej ręki.

    Bzdurą jest stwierdzenie, że w KW jest napisane iż "wlot"
    tworzy z "obwiednią" skrzyżowanie.

    > No i to jest zasadnicza różnica. Wyżej napisałem dlaczego.

    Nie jest to *zasadnicza* różnica. To zachowanie ma poprawić
    przepustowość skrzyżowania. Nie definiuje nic więcej.

    > Sam znalazłeś jedną.

    To jest jedyna różnica i więcej różnic nie ma. Z pewnością
    ten warunek używania kierunkowskazu nie definiuje, że tam
    jest zmiana kierunku. KW nic takiego nie określa, określa
    wyraźnie *tylko* *i* *wyłącznie* że przy zjeździe należy
    użyć prawego kierunkowskazu.

    > Napisz i opublikuj coś lepszego. Tylko umyj ręce.

    Napisał gość, co nawet nie wie gdzie szukać
    szczegółowych warunków technicznych. ;p

    --
    Pozdor
    Myjk