  • Data: 2023-03-19 18:19:26
    Temat: Re: Znowu - artykuł o rondach
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-03-19 o 17:40, Myjk pisze:
    > Sun, 19 Mar 2023 12:00:04 +0100, pueblo

    > Po prostu jak ktoś pisze artykuł z takim przekonaniem o własnej wiedzy i
    > nieomylności, który niby ma uczyć, ba, innych wyzywa od debili co się nie
    > znają, to niech sam używa poprawnej "nomenklatury".
    >
    > Powtarzam, kręcenie się bez sensu po skrzyżowaniu łamie Art. 3.

    Ale tylko bez sensu? Po takim skrzyżowaniu które wręcz idealnie nadaje
    się do jeżdżenia wkoło.
    Jak widzę, że ktoś się czepia zupełnie nieistotnej sprawy, to wiem że
    nie warto z nim dyskutować.

    > Oczywiście, bo tak trudno napisać zgodnie z przepisami szczegółowymi,
    > *obszar* *skrzyżowania*.

    Zawsze wygodniej użyć jednego słowa zamiast dwóch. Znowu - nieistotne.

    > Oczywiście zaraz wykażesz, jako adwokat diabła ;P
    > że *zjazd* *ze* *skrzyżowania* to zmiana kierunku ruchu,
    > i to z pewnością w prawo.

    Nie, nie wykażę. Choć skłaniam się, że jest to zmiana kierunku ruchu w
    sensie przepisów dotyczących ruchu drogowego.

    > Litości, masz prawo jazdy i nie znasz tego dokumentu?

    Napisz o jaki dokument ci chodzi albo się tak tym nie ekscytuj.

    > Ahaaaaa... Czyli podobnie jak auor tego gniota.

    Skoro tak mówisz.

    > Ale i on i ty piszecie jak profesory. ;P

    Nie wydaje mi się, jeśli o mnie chodzi.

    > Bzdurą jest stwierdzenie, że w KW jest napisane iż "wlot"
    > tworzy z "obwiednią" skrzyżowanie.

    Chodzi tylko to, że nie jest tak napisane, czy że napisane inaczej?

    > Nie jest to *zasadnicza* różnica. To zachowanie ma poprawić
    > przepustowość skrzyżowania. Nie definiuje nic więcej.

    > To jest jedyna różnica i więcej różnic nie ma. Z pewnością
    > ten warunek używania kierunkowskazu nie definiuje, że tam
    > jest zmiana kierunku. KW nic takiego nie określa, określa
    > wyraźnie *tylko* *i* *wyłącznie* że przy zjeździe należy
    > użyć prawego kierunkowskazu.

    Użycie bądź nie kierunkowskazu, to jest zasadnicza różnica. O ile się
    nie mylę, to w naszych przepisach należy włączać kier. w przypadku
    zmiany pasa oraz zmiany kierunku ruchu, czyli np. skrętu.
    Zjazd z ronda nie jest z pewnością zmianą pasa.

    > Napisał gość, co nawet nie wie gdzie szukać
    > szczegółowych warunków technicznych. ;p

    Wystarczą mi inne szczegółowe rozporządzenia użycia papieru toaletowego,
    które muszę czasami przeglądać.