  • 41. Data: 2023-03-10 17:22:42
    Temat: Re: akumulatory z aliexpress cd. - komuś przyszły?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Mar 2023 14:59:28 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
> [...]

    nes/ts-z-urzedu-dok/2022-12-29_taryfa_sprzed_kompl_z
    _urz%C4%99du_ts_2023_baza-kolor_z_dokl.ashx

    > Nie mam PV. Nie wiem, skąd Ci się wzięło, że mam. Jestem na to za
    > stary i za biedny.

    Na grzanie elektryczne tez bedziesz za biedny :-(

    J.

  • 42. Data: 2023-03-10 19:10:12
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2023 o 13:29 J.F <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Ale ale - w kwietniu produkcja z PV moze byc juz spora - jak to sie
    > potem rozlicza ?

    Na "starych zasadach" to co wpuścisz do sieci w kwietniu 2023 możesz
    odebrać do kwietnia 2024 pomniejszone o 20 lub 30%.
    Na "nowych zasadach" za kwiecień 2023 będziesz miał w magazynie ilość kWh
    x RCEm za marzec.

    TG

  • 43. Data: 2023-03-11 09:26:51
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    nes/ts-z-urzedu-dok/2022-12-29_taryfa_sprzed_kompl_z
    _urz%C4%99du_ts_2023_baza-kolor_z_dokl.ashx

    > A po przekroczeniu limitu 0.8585 za kWh, w dzień i w nocy. A limit
    Ale nie było mowy o limicie tylko o normalnej cenie.
    A po przekroczeniu nadal różnią sie przesyłem.

    --
    Janusz

  • 44. Data: 2023-03-11 09:29:14
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Nic nie dostałem. Na swojej stronie nie mają nawet cennika na 2023
    > rok. Swoją drogą - to zerwanie umowy...

    Oczywiście że mają, przeciesz dałem linka z cenami. A tu cała strona
    https://biznes.tauron.pl/obsluga-klienta/dokumenty-d
    o-pobrania/energia-elektryczna

    --
    Janusz

  • 45. Data: 2023-03-11 13:14:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Friday, March 10, 2023, 5:22:42 PM, you wrote:

    [...]

    nes/ts-z-urzedu-dok/2022-12-29_taryfa_sprzed_kompl_z
    _urz%C4%99du_ts_2023_baza-kolor_z_dokl.ashx
    > Na grzanie elektryczne tez bedziesz za biedny :-(

    Dlatego się cieszę, że nie kupiłem akumulacyjnego. Kupię drewno do
    kominka i będę hajcował zamiast grzać klimą. Niech żyje ekologia!
    A w lecie trzeba będzie zacisnąć zęby i wytrzymywać 25° a nie komfortowe 23°.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 46. Data: 2023-03-11 19:58:23
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-03-07 o 17:20, sirapacz pisze:
    > :)))
    > ciekawym czy komuś przyszły aku z zimowego wątku o supertanich aku lifepo:)
    Kogutkowi pewnie taki przyszedł :)
    https://obrazki.elektroda.pl/5860872200_1678557738.j
    pg

    --
    Janusz

  • 47. Data: 2023-03-11 20:18:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 11 marca 2023 o 19:58:27 UTC+1 Janusz napisał(a):
    > Kogutkowi pewnie taki przyszedł :)
    > https://obrazki.elektroda.pl/5860872200_1678557738.j
    pg

    > --
    > Janusz
    Urodziłeś się debilem i debilem umrzesz. Zrobili ci fotkę jak wracałeś do domu.
    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9
    GcRPjk1SMOG0yJeezgMKJNzbtmlsbUwcGmjqUQ&usqp=CAU

  • 48. Data: 2023-03-11 21:06:57
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    pg

    > Urodziłeś się debilem i debilem umrzesz. Zrobili ci fotkę jak wracałeś do domu.
    > https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9
    GcRPjk1SMOG0yJeezgMKJNzbtmlsbUwcGmjqUQ&usqp=CAU
    Sam jesteś debil.

  • 49. Data: 2023-03-12 12:51:14
    Od: Michal <m...@g...ze.ta.pl>

    > Dlatego się cieszę, że nie kupiłem akumulacyjnego. Kupię drewno do
    > kominka i będę hajcował zamiast grzać klimą. Niech żyje ekologia!
    > A w lecie trzeba będzie zacisnąć zęby i wytrzymywać 25° a nie komfortowe 23°.

    zobaczymy ile drewno kominkowe będzie kosztować.. Bo w zeszłym roku ceny
    skoczyły mocno do góry :-(

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 50. Data: 2023-03-12 12:56:25
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.03.2023 o 12:51, Michal pisze:

    > zobaczymy ile drewno kominkowe będzie kosztować.. Bo w zeszłym roku ceny
    > skoczyły mocno do góry :-(

    Chrust można zbierać zaraz po sezonie grzewczym :D...kiedy jest go
    najwięcej.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>