  • 71. Data: 2023-03-16 03:03:56
    Temat: Re: akumulatory z aliexpress cd. - komuś przyszły?
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Mógłbyś o ile potrafisz bez knajackiego żargonu?

    Spokojnie umiem. I tak nie zrozumiesz. Znaczy zrozumiesz ale jak zwykle
    będziesz kłamał :] Więc to bez sensu. Szkoda mojego czasu i klawiatury :)

    Na początek możesz przedstawić realne koszty zakupu CAŁEGO sprzętu,
    który używasz (skany rachunków proszę). Mogę ci wyliczyć algorytm
    zużycia i eksploatacji na następne 10 lat vs porównanie do
    obowiązujących taryf w twojej lokalizacji w sensie opłacalności.

    Niestety wynik będzie po 10 latach bo to będą obliczenia obligatoryjne
    na 10 lat w przyszłość :) Wtedy przedstawisz skany rachunków z 10 lat a
    ja udowodnię że wtopiłeś :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 72. Data: 2023-03-16 03:49:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 16 marca 2023 o 03:04:10 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    >
    > Niestety wynik będzie po 10 latach bo to będą obliczenia obligatoryjne
    > na 10 lat w przyszłość :) Wtedy przedstawisz skany rachunków z 10 lat a
    Przeceniasz swoje możliwości intelektualne.

  • 73. Data: 2023-03-16 08:21:04
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Opcja to jakiś potomek Bismarcka.
    Więc ślij wnuczka na studia leśne ;-).

    -----

  • 74. Data: 2023-03-16 08:47:31
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 16 marca 2023 o 08:21:07 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Opcja to jakiś potomek Bismarcka.
    > Więc ślij wnuczka na studia leśne ;-).

    Z wnuczkiem to jeszcze długo, a jak syn będzie czekał tyle, co ja, to raczej nie
    dożyję...
    Ale coś w tym jest - kupowałem wczoraj bilety na pociag (będą jaja jak nie przedłużą
    stanu zagrożenia epidemiologicznego) i w PKPowskich newsach, z boku, wyskoczyło: "pkp
    będzie kształcić przyszłe kadry (czy nawet jeszcze jakoś górnolotnie bardziej" z
    (uwaga bez reklamy) [jedna z warszawskich szkółek prywatnych, co se zakupiła
    "akademia"]".
    To se pojeździmy.
    A koło leśnictwa "szkoła głowna wytwarzania gówna" czasem przejeżdżam - dziwne, że z
    masy studentek (ale jednak najwyżej takie sobie) wsiadających przy metrze, prawie
    żadna już tam nie dojeżdża...
    Studenci też nie. Jakiś wyludniony wydział.