eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipaster - cos sie dzieje? › Re: aster - cos sie dzieje?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!tower.askar.com.pl!not-for-mail
    From: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: aster - cos sie dzieje?
    Date: Wed, 12 Jan 2011 13:31:55 +0100
    Organization: NYB
    Lines: 47
    Message-ID: <r...@t...askar.com.pl>
    References: <op.vo5stcp40pltno@acermk> <20110111204223.01675022@babcia-workstation>
    <op.vo5ucipd0pltno@acermk>
    NNTP-Posting-Host: tower.askar.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.onet.pl 1294835561 9889 62.121.96.27 (12 Jan 2011 12:32:41 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Jan 2011 12:32:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.5) Gecko/20031007
    X-Accept-Language: en-us, en, pl
    In-Reply-To: <op.vo5ucipd0pltno@acermk>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:93691
    [ ukryj nagłówki ]

    Markow wrote:

    > Dnia 11-01-2011 o 20:42:23 Maciek Babcia Dobosz <b...@j...org.pl>
    > napisał(a):
    >
    >> Jaki masz modem? Stary Terayon? Jak tak to dzwoń na infolinię, czekaj
    >> cierpliwie i umawiaj montera. Wymienią na nowy i problem zniknie. Ciut
    >> zmienili około miesiąca temu parametry transmisji i stare modemy
    >> kablowe zgłupiały.

    U mnie ześwrirowało po pierwszym stycznia - pady łącza, duże straty
    pakietów, maksymalny transfer 1 mbps zamiast 5.

    >> Jak powiesz na infolinii co i jak to zapewne sami
    >> zaproponują od ręki wymianę.

    Potwierdzam. W sobotę zgłosiłem, we wtorek zrobili.

    > Modem Touchstone ARRIS TM502B/CD 719300. Chyba będę dzwonił z pracy bo
    > w domu nie mam stacjonarki a szkoda mi płacić za wysłuchiwanie
    > wkurzających melodyjek i reklam przez pół godziny. Wczoraj i dzisiaj
    > próbowałem, ale po 10 minutach wymiękam.

    Dzwoniłem do nich w sobotę około południa i nie czekałem nawet minuty :D

    > Przyda się jakoś udokumentować
    > te problemy z transferem? Jeżeli tak to w jaki sposób najlepiej?

    Jak się dodzwonisz, sami zrobią od ręki diagnostykę - nic nie
    musisz kombinować.

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka
    s/smieciarz/kotynski/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: