  • Data: 2021-06-13 08:58:26
    Temat: Re: dziwaczne pytanie o sieć LAN
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 12 Jun 2021 23:24:58 -0700 (PDT), ptoki <s...@g...com>
    wrote:
    > PS. Probowalem sobie puscic apki ikxowe przez atlantyk ale tam nie
    > mam za d
    > uzo nainstalowane wiec tylko xev i xterma przetestowalem. Przez
    > atlantyk ca
    > losc dziala ok. Lag jest minimalny jak sie uruchomi top czy jakies
    > inne kon
    > solowe wygibasy w okienku na caly ekran fullHD. Tak ze nawet w
    > takim ekstre
    > malnym (pingi po 150ms, a calosc po ssh over vpn) setupie nie jest
    > az tak z
    > le.

    Jakie masz łącze w miejscu tego testu?
    Na co dzień pracuję przez x11/vnc over ssh w terenie i moje
    doświadczenie jest takie, że na razie nie udało mi się doświadczyć
    komfortowej pracy jeśli końcówka jest podłączona przez sieć
    komórkową (tylko LTE+ bez 5G, w terenie gdzie pracuję jeszcze się nie
    pojawiło 5G). Odświeżanie ekranu (lub jego fragmentu) to zawsze
    wolniejsze lub szybsze "przewijanie".
    Oczywiście w miejscach stacjonarnych gdzie jest możliwość korzystania
    ze światłowodu komfort jest bez porównania lepszy, praktycznie
    nieodróżnialny od pracy "lokalnej".

    --
    Marek