  • Data: 2021-06-13 08:28:41
    Temat: Re: dziwaczne pytanie o sieć LAN
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 12 czerwca 2021 o 12:33:02 UTC-5 Grzegorz Niemirowski napisał(a):
    > Wypowiadasz się o przepustowości a kluczowe są lagi.

    W praktyce dzis to juz nie problem w domowych i polprofesjonalnych zastosowaniach.
    Niedawno bawilem sie jitsi. I puscilem sobie sesje video na trzy osoby z czego jedna
    to ja sam ale puszczony za atlantyk i spowrotem. Lag wideo byl ponizej 200ms.

    Ogolnie i streaming i rdp i nawet biedne iksy w nie ekstremalnych setupach sa calkiem
    ok. Szczegolnie jak sie ma relatywnie szybka siec.
    BTW temat long fat pipes jest mi znany.
    Ale sa metody na ogarnianie tego zeby dzialalo jak u ludzi.