  • Data: 2009-08-06 15:56:12
    Temat: Re: jaki modem GSM
    Od: Zbych <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarosław Sokołowski pisze:

    > Przecież to "ręczne grzebanie" dotyczy tylko tych sytuacji, gdy system
    > nie ma skąd wziąć informacji potrzebnych do rozróżnienia sprzętu.

    No przecież mógłby je rozróżniać na podstawie portu, do którego są
    podłączone.

    > W Windows jest inaczej? Przecież to nie wynika z założeń systemu
    > operacyjnego, tylko z założeń PCI.

    Numery /dev/urządzenie_xxx są przydzielane przez system a nie
    "założenia" PCI.

    > Że niby drukarki mnożące się w systenie jak króliki są lepsze?

    Nie, to że bez żadnego grzebania w konfiguracji mam pewność, że drukarki
    nie zamienią się miejscami. A to, że mnożą się jak króliki też nie jest
    dla mnie aż takim wielkim problemem, bo po ikonie widać, która drukarka
    jest w danej chwili podłączona.

    --
    przeciez moje rozumowanie bylo bez skazy,
    no sam bym wskoczyl do tego wulkanu,